mijn vraag is of je risers op een harley iron sportster kunt zetten en of dit zorgt voor een betere zithouding omdat ik nu teveel naar voren moet zitten.en als het gaat wat voor risers moet ik dan gebruiken.
ik rij al jaaaaren met de originele risers van een 1986 sportster, maar wel met een 98cm breedt en vrij recht stuur.
zitten een kleine knik voor de handvaten. hierdoor zit ik lichtelijk naar voren wat voor mij een zeer prettig houding is.
heb de originele steps en een setje forward controls waar ik meestal mijn voeten op plaats.
waar je wel rekening mee moet houden is met de speling tussen stuur en tank. als je stuur verder naar achteren komt heb je kans dat je stuur of hendels je tank raken als je vork tot tegen de aanslag gaat. had ik met de originele knipperlichtbollen onder het stuur…2 kleine putjes op de tank :-(
gewoon ff kijken welke risers en stuur je hebt, bij de motorshop langs en wat sturen uitproberen.
let wel, hoe rechter je gaat zitten des te meer hobbels en klappen door je rug worden opgevangen.
stuurdikte ff controleren, zal meestal wel kloppen.
kwa kabels en draden ook even nameten, soms zit er wat extra speling in door wat tiereps door te knippen of de kabels anders te laten lopen.
wellicht tussen de koppelstekkertjes een nieuw stukje kabelboom plaatsen, maar originele stekkertjes zijn niet altijd goedkoop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?