Amsterdam protest verziekt door regen?

• ruud

Ik had een soort gelijke reaktie als ik hier eerder plaatste op nu.nl gezet en geschreven dat de media de boel opblaast en dat Satudarah als het ware tegengehouden was zodat hun niet konden laten zien dat er niks aan de hand is en ook de vrijheid hadden moeten hebben om dat te kunnen laten zien, waarna ik gelijk een tijdelijke ban heb gehad.Hoeze persvrijheid en reaktievrijheid.Zo zie je maar hoe de media(in dit geval nu.nl in elkaar zit)Dus ik mag daar geen reakties meer plaatsen en ben de mond gesnoerd.Daar zijn ze in Nederland goed in hoor!Gewoon verder gaan met de volgende dag alsof er niks aan de hand is,en maar doen alsof het harstikke gezellig was in Amsterdam.Ik ben benieuwd waardoor nu de eerst volgende Harleydag niet doorgaat,wat verzinnen ze nu weer.

• 666

stelletje sukkels, onder zgn protest worden jullie gebruikt door de mc

• echte biker

inderdaad de gewone harley rijder word gebruikt door de mc om een wit voetje te halen voor de media zodat ze weer rustig kunnen verder gaan met hun verdeel en heers spelletje .als je dit niet ziet heb je een grote plaat voor je kop ! waarom op het waterlooplein voor de H A winkel ? waarom niet het museumplein ? het was een leuk media circus door de rood witten geregiseerd ..

• rulez

is de HOG dan geen club?

-ze hebben een organisatie

-niet iedereen kan lid worden

-herkenbaar aan een gelijk logo

-ze hebben chapters

-zelfde belangstelling

-betalen contributie (eerste jaar heel erg veel :) )

?????

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.