Amsterdam protest verziekt door regen?

• osbiker

Alsof de duivel ons niet gunstig gezind is en zullen die onruststokers (lees alle burgermeesters ministers en ander witte boorden ….) zich wel in de handen wrijven. De vele regenbuien zullen er niet toe leiden dat we massaal naar A'dam reizen.

Ik hoor ze al zeggen straks dat het animo wel zeer mager is en kunnen ze doorgaan met hun hypocriete HD pesterijen.

Zonde een gemiste kans

Ik wacht nog even af voor een droog moment en dan rijd ik wel aan.

Een suggestie:

Den Haag! Rondje Catshuis met iedereen dus ook alle colours! en geen gezeik. Een HD rijder rijdster weet en heeft toch plezier met een ronkende en trillende Harley onder zijn ballen (excuus dames is ook plezierig zonder de ballen)

Dat geld voor iedere HD rijder dus ook HA en S en de rest

RESPECT!

Ossy

• Bert

Volgens buienradar Amsterdam 12.0 0- 18.00 0 mm.

Dus gaaaaaaaan met die brommert!

• Yup

Ondanks dat ik nooit naar zo`n Harleydag toega ( ik rij liever dan dat ik stil sta en een paar marktkraampjes voorbij loop ) toch maar even naar A`dam geweest.

• ron

Zie RTL 4 Nieuws over de bijeenkomst Amsterdam

grtz

ron

• fox

Now ja zeg wat lees ik Harley dag verziekt door regen als je niet ging omdat het REGENT wat een slap excuus

Ik ben der wel geweest met nog veel anderen uit Friesland lekker verfrissend buitje onderweg hahaha

Het was een leuke dag en super dat Satudarah er ook was en dat de beide club.s SAMEN de funking media te word stonden

ben benieuwt waar ze nauw weer mee komen

Gr Fox

• bikergirl666

Hallo bikers,

Thnx voor jullie medewerking bij het Waterlooplein. Het was ontzettend gezellig, ondanks dat sommigen hier zeggen weinig opkomst vanwege regen/

Nou wat maakt een beetje regen nou uit. Jullie zijn met beste meningte gekomen.

Zoals jullie al gezien hebben op diverse journaals kwam deze protest best wel positief naar voren, ondanks dat er een aardige club motorrijders van S. zijn tegen gehouden door de ME.

Hopelijk gaat volgend jaar de meeste of alle harleydagen gewoon door.

We hebben NU met z''n allen laten zien dat er niks aan de hand is. We zijn een hele grote familie die een leuke dag van hebben gemaakt.

grts Bikergirl666 (verkeersregelaarster)

• Seagull / Ad

Ze zullen ongetwijfeld wel wat vinden volgend jaar….

Gaan wij toch de CDA bijéénkomsten verbieden…..

ff serieus…..

Was inderdaad relaxte sfeer….beetje ouwehoeren links en rechts…..motoren kijken ……biertje en hamburgertje…

voelde ons zelfs als 010………thuis in 020……( of ga ik nu te ver ????? ;)

Nee hoor………..laten we wel aan de voetbal over , die zijn gelukkig niet risicovol genoeg om te verbieden………

EN verder nu alleen heeeeeeeel veel positieve tv en persberichten……

grtzzz seagull . Ad..

Better to burn out , than fade away.

• ruud

Ik vond het behoorlijk discriminerend dat Satudarah tegengehouden werd en op die plaats als het waren was omsingeld.

Zo zie je maar weer in ons mooie''vrije'' land mag je niet eens meer duidelijk maken dat de media de boel opblaast.

Diezelfde media die een H.O.G.lid aanziet voor iemand van een collorclub(Don Pedro).

Dus heren van de media:lekker alles blijven verzieken en niet verder kijken dan je neus lang is.

• rulez

de medai lult er maar op los.

we hadden eind augustes een hdcn weekendje in zuid-limburg.

vroeg de reporter of de hells angels die overdag oude vrouwtjes overvallen savonds ook zouden komen…………..hoezo oude vrouwtjes overvallen, dat doen toch meestal jeugdigen op brommers?????? en dat de opkomst door het slechte weer lager was dus hierdoor alles rustig zou zijn…..

voor de liefhebber meet en greet HDCN regio limburg

• Furious Frank

Zo zie je maar hoe de media en de politici werken. Het is paniekvoetbal. Als er één wat roept dan krijg je het welbekende sneeuwbaleffect. Er wordt dan zonder meer aangenomen dat er een complete oorlog heerst en elke harley rijder is een potentieel gevaar. Gelukkig rijd ik een harley.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.