een km teller kan je makkelijk vervangen, ik heb er in de afgelopen 10 jaar al 3 gehad, dus mijn km stand weet ik niet eens.
ik rij hem rustig warm, regelmatig olie vervangen en bij warm weer hu ik de olietemp in de gaten. en hierdoor al 10 jaar zonder problemen of reparaties rondgereden.
Ps een roadking en heritage hebben ander rijgedrag door gebruik van swingarm(roadk) en schokbrekers(herit.) en de roadking heeft de vork anders in het balhoofd (meer tussen de vorkpoten tov heritage die ze meer naar voren heeft)
idd de algehele staat van de motor bekijken, zijn de originele delen/accesoires nog aanwezig op de motor of op zolder.
hoe rijdt de motor (ook met losse handen, moet ie rechtdoor gaan)
hoe zijn de belt, banden en remmen (ivm vervangings kosten)
hoe loopt en start het blok als ie koud is?
blauwe of zwarte rook uit de uitlaat?
is het blok mooi droog of vettig voor en na de testrit?
zijn er onderhoudsrekeningen oid aanwezig?
krijg je garantie bij de zaak waar je hem koopt?
verder veel plezier met rondkijken en testritten maken, oja handig om een 2e paar ogen mee te nemen, die zien vaak net andere dingen dan jezelf.