cda wil een verbod voor de bijeenkomst op het waterlooplein.

• justice

het cda wil dus en verbod dat we met elkaar even naar amsterdam gaan,beetje kletsen,beetje brommers kieken enz.enz.

hoe zielig ben je dan.

• Rob

Als ze dat willen verbieden, dan moeten ze ook alle risico-wedstrijden van alle voetbalclubs in NL verbieden. Maar dat durven ze niet te zeggen, die hypocriete broekschijters van het CDA, want dan krijgen ze de helft van hun boeren-achterban tegen zich.

Kortom: een (te) makkelijke actie, die hopelijk veel negatieve weerslag zal hebben op deze partij van halfslachtige prutsers.

• Ben

Zoeven op radio 1 een pleidooi voor Harleydagen en MC's door de zangeres van een band die vaak op hD-dagen speelt.

Eindelijk een positef geluid in de F…media.

• Dombo

Bron: RTV Noord Holland

CDA Amsterdam wil verbod Harleydag

01 sep 2011 | 14:04

AMSTERDAM De CDA-fractie in Amsterdam heeft vragen gesteld naar aanleiding van de Harleydag die motorrijders komende zondag op het Waterlooplein willen organiseren.

Dit doen ze omdat de afgelopen zomer meerdere motorevenementen werden afgeblazen vanwege gevreesde confrontaties tussen de motorclubs Hells Angels en Satudarah. “Wat een onbeschoftheid om Harleydag Tilburg op het allerlaatste moment af te gelasten'', valt te lezen op de Feniks-site. ”Als je dit pikt, pik je alles van ze. Kom 4 september naar Harleydag Amsterdam of zwijg voor eeuwig en laat voor altijd met je dollen.’’

Fractievoorzitter Marijke Shahsavari-Jansen vindt dat de bijeenkomst verboden moet worden verboden. “Overal is een vergunning voor nodig. Waarom nu niet? In juli werden nog 56 motorrijders aangehouden. Er zijn zoveel aanwijzingen dat er wat speelt. Daarom zou de burgemeester dit moeten verbieden.”

De SP en VVD vinden het geen probleem dat er een protestdemonstratie van motorrijders komt. SP'er Laurens Ivens noemt het tegenhouden van dit protest zelfs ‘goedkoop scoren’. “Ik snap best dat Harleyfans zich bekocht voelen door de vele afgelastingen. Als er geen veiligheidsproblemen zijn, dan zie ik het probleem niet. Protesteren is een belangrijk Nederlans recht.” Robert Flos van de VVD is ook tegen een verbod: “Er zijn geen aanwijzingen dat het tot criminele activiteiten kan worden herleid. Dus zo'n protest moet kunnen.”

• Bart

Jullie lullen te veel! Gewoon doen!

• ron

Hoe laat op t Waterlooplein?

Goede rit allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

grtz

ron

• Ben

Bart Schreef:

——————————————————-

> Jullie lullen te veel! Gewoon doen!

Wat?

Verbieden??

• k-streetfighter

ik zeg verbied de huidige politieke partijen

mvg klaas

• USA John

wat een gezever allemaal,iedereen praat er over,maar wie gaan er nou uiteindelijk?

• Happyhenk

Ikke dus, zei de gek weer of geen weer, ik vind het nu eens welletjes met de gevestigde orde en we moeten ze laten zien dat het wel kan, een motordag zonder herrie. Kan me trouwens niet herrinneren dat er voorheen herrie plaatsvond op de HD-dagen die ik in het verleden bezocht heb, maar na een aantal jaar flink sparen ben ik weer de trotse bezitter van een HD-Ultra en heb sinds 1 jaar dat ik hem heb nog nauwlijks een HD-dag meegemaakt die doorging, nog ffe en we kunnen de brommers alleen nog maar zien als we naar de lokale HD-stealer gaan en de showroom inlopen.

Nee, we moeten met z´n allen nu laten zien dat het wel kan, ook Rood-Wit en Satudarah. Jongens, het is toch allemaal begonnen om die motor, het rijden, het gevoel van real american iron onder je reet en gaan, doe dat dan ook en kom naar Amsterdam, LIVE FREE, RIDE FREE

See ya