het lijkt al winter

• rulez

iedereen lijkt uit verveling alleen maar over afgelaste harley dagen te typen, elkaar beetje ongrappig te benaderen…….

iemand nog een leuk winterproject op de planning staan?

een projectje wat afgerond wordt of van start gaat?

mijn project wordt vanaf 1 november een andere woning, dus geen motorproject.

bovenverdieping opknappen, electra-badkamer-plafonds-muren, zolder verdieping bewoonbaar maken en dan gaan wonen.

volgend jaar een aanbouw met nieuwe keuken en woonkamervloer en als alle vergunningen het toelaten de garage uitbruiden en een spits erop.

genoeg ruimte voor de motoren te stallen, straalcabine te plaatsen en veel te hobbien.

het daarop volgend projectje sportster is een hardtaillook achterspatbord met klein zwevend zadel, eigengemaakte forward controls en old skool kleuren (olijfgroen-beige) en dito stuurtje.

• k-streetfighter

hoi en al lijkt t al winter gewoon blijven rijden dat doe ik normaal ook, zomer winter herfst en lente hahaha

heb 5 onafgewerkte projekten staan door persoonlijke omstandigheden ook hahaha

2 hd's en drie japanners

moeten verhuizen, een iets kleinere schuur moeten bouwen, gelukig alleen nog de stroom erin, water gas en de verwarming

dan kunnen we weer los hahahaha

en de afwerking natuurlijk nog he, bestrating regenwaterafvoer etc etc

keep on building, ride with pride etc etc etc

mvg klaas

• Konijn

Volgens mij moet het nog zomer worden…. of heb ik wat gemist.

• k-streetfighter

de zomer is al in de lente geweest dus technisch gesproken zitten we nu in de herfst hahahahahaha

• Ben

o ja, huis opknappen/verbouwen.

Leuk….

..gaaaap

• jan pier

Ik ben bezig een zijspan aan de Pan te bouwen, ondanks de ‘'winter ’' ga ik er nog wel mee rijden. moie

• USA John

hier moet het hoog nodig winter worden,dan smelten m'n banden niet meer als ik voor een rood stoplicht sta…..

• mac

Huis opknappen!

verkopen dat huis, naar leuk klimaaatje rijden ,en daar maar een caravan op kop tikken.

Hier altijd winter!!!!

Koophuis, ha ha, wat belangrijker, mooie wielen of opgelapte badkamer, ben je nu biker of niet!

• rulez

met mooie wielen kom je even ver als met lelijke wielen :-) :-)

echte biker…..wanneer is iemand een echter biker…..als je de motor in de huiskamer stalt? (krijg je een mooie brief van je huisbaas) als je ook in de winter op je motor rijdt?(sneeuw die dwars over de weg jaagt is na een tijdje ook saai) zelfs met regen blijven rijden? (water kun je gewoon uit je laarzen gieten als je thuis bent en glijden over de snelweg gaat dan een stuk beter) …wellicht een nieuw topic onderwerp

• k-streetfighter

t lijkt al winter, t is nog steeds zomer, t/m 21 september ongeveer zelfs en men heeft t al over herfststormen, haha t wordt steeds gekker in nl