Goedenmiddag allen;
Wie had DAT gedacht!! : Fotospecial Vladimir Poetin
Poetin zou eigenlijk op een Dnepr naar die MC hebben moeten rijden.
Josef Stalin hoor ik hiervandaan zich in zijn urn in het Kremlin omdraaien….
Greetz Miss.
Goedenmiddag allen;
Wie had DAT gedacht!! : Fotospecial Vladimir Poetin
Poetin zou eigenlijk op een Dnepr naar die MC hebben moeten rijden.
Josef Stalin hoor ik hiervandaan zich in zijn urn in het Kremlin omdraaien….
Greetz Miss.
Goedenmorgen sjors;
Yep, Stalin was geen lieverdje.
Mensen die mij kennen, weten dat ik vol zit met zelfspot en reflecterend cynisme. De geschiedenis herschrijven naar een fleurig beeld van welke dictator ook, daar zal ik me niet aan wagen.
Toch is het apart dat we blinde vlekken krijgen op ons netvlies door alle globale media. Neem nu een tweetal voorbeelden uit de recentste geschiedenis:
In 2010: aardbeving in Haiti; zeer veel en ruime donaties voor de slachtoffers.
In 2010: aardbeving in China; eveneens erg veel slachtoffers en de Chinese gemeenschap buiten China zamelt zelf maar geld in voor de slachtoffers omdat alle wereldwijde aandacht al opgaat aan Haiti.
In 2008 / 2009: Cholera-uitbraak in Zimbabwe; ruim 4200 doden in dat deel van Afrika alleen al: Cholera uitbraak Zimbabwe ‘08-’09
In 2009: Uitbraak van de mexicaanse griep in Noord-Amerika en Europa, aantal doden wereldwijd in 2009: 3330. H1N1 Statistieken wereldwijd.
“Ons merk” is ook niet altijd bezig met oorzaken en gevolgen voor “haar medewerkers”.
Dit nieuws had ik al op het prikbord gezet op 13-09-2010: Wisconsin Harley workers moeten stemmen. en ny times
En hoera, hoera, HD verovert India : HD fabriek in Mumbai. terwijl de medewerkers in eigen land geen keus wordt gelaten (…).
Het gaat inmiddels wat beter en nu worden klanten teleurgesteld omdat HD niet de modellen maakt die de klanten graag gehad zouden hebben: HD productie.
Quote: “Niet de tijden, maar de mensen hebben hun gebreken; nooit heeft er een onbedorven tijd bestaan.” -> mda: Seneca.
Greetz Miss.
China heeft altijd buiten de eigen grenzen geld ingezameld,daarom zijn er op de gekste plaatsen chinese restaurants,daarbij heeft China niet bepaald een vlekkeloze status.
Het is gewoon een populariteitswedstrijd (mooi Scrabble-woord).Iedereen is bezorgd over t uitsterven van die schattige panda's maar als hetzelfde gebeurt met een ratelslangensoort
liggen niet veel mensen daar wakker van.Over die “arme” HD werkers heb ik al eerder wat verteld,zo zielig zijn die niet. Allemaal lid van de vakbond en vetgemest tijdens goede tijden.
Nu gaat het beduidend minder en houden ze met alle geweld vast aan vakbondsafspraken.Alsof HD om een economische crisis heeft gevraagd.
Iedereen hier loopt te zeiken dat Obama het niet goed doet maar (wederom) toen er nog geld en banen zat waren en Clinton en Bush er een zootje van maakten hoorde je daar niemand over.
Toen de pensioenpot in Nederland nog aardig gevuld was maakte iedereen dankbaar gebruik van VUT regelingen en andere vroegpensioen plannen.Nu is de pot leeg (kon je aan zien komen)
en iedereen is pissig omdat ze langer door moeten werken.Kortom,het is ook nooit goed…..
Jazeker John, ze hebben ons geholpen, en nu worden de irakezen en afghanen “geholpen”! Gelukkig is het afgelopen met de usa en wordt het binnen afzienbare tijd een derde wereld land.
Mark my words.
Trouwnes als de duitsers de oorlog in rusland hadden gewonnen hadden ze ons nooit “geholpen” ze hebben ons pas “geholpen” nadat de duitsers op hun flikker kregen van ivan, effe ogen dicht knijpen toen de jappen pearl harbour (zelfde als bij twin towers) aanvielen en ze hadden een rede om de duitsers aan te vallen.
Slaap verder John, in het land waar de joden de dienst uit maken.
Oja in 45 was alles al afgelopen.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?