loszittend schakelpookje FLH "93"

• Rick2

Hé Peet.

Heb gezocht maar niet gevonden. Mogelijk niet de juiste zoekwoorden gebruikt.De primair moet er vanaf want vast draaien heb ik al gedaan.

Wat is het juiste zoekwoord?

• Peets HD

vast draaien gedaan , heb je eerst de bout er helemaal uitgedraaid en met koper vet ingesmeerd ?

• Peets HD

net nog 1 gedaan met zo'n zelfde probleem , vast zetten en niks aan de hand .

• Rick2

Ja, allemaal gedaan. Deze HD heb ik een paar jaar geleden gekocht en ik dacht dat dat loszitten zo hoorde( :-( ) , tot ik een tijd geleden er hier op het boord iets over las. Dus…… de primaire kast moet er vanaf. Ik ben nu zover dat de drukgroep, ketting, sprocket, starttandwiel er vanaf zijn, én de boutjes ( 7 ) die de primair aan het blok en versnellings gemonteerd houden. Ook de boutjes van de startmotor gelost. Er zou volgens het werkplaats handboek ook nog een verborgen boutje aan de achterkant zitten. Kan niets vinden. Ik denk dat ( de boel is 5jr geleden uit elkaar geweest ) er ooit iemand is geweest die dat verborgen boutje naar de “voorkant” heeft bij verplaatst, om het sleutelen te vergemakkelijken? Het is me nog niet gelukt daar achter te komen. Heb ik nu alles gehad ( denk ik / hoop ik )vraag ik me af, om de primairekast te kunnen verwijderen. Hij zit nml nog muurvast.

• Peets HD

starmotor los ? bout aan de achterkant van de primary los gehaald ? die zie je zitten als vanaf de andere kant kijkt onder je frame er zit waarschijnlijk een een massakabel aan .