klepperend geluid

• Leo

Beste mensen,

ik ben in het bezit van een fx dyna wide glide uit 2003. met 35.000Mls op de teller

Het probleem is, klepperend geluid ook met de koppeling ingetrokken,hoge toeren

Het is moeilijk om het geluid te lokaliseren maar verwacht dat het in het blok zelf moet zitten

Ik heb de primere kast opengemaakt ziet er allemaal als prima uit..

Het wordt allen maar erger en durft er niet meer mee te rijden.

Mijn vraag is, waar moet ik zoeken en wat kan het eventueel zijn?

• k-streetfighter

t zou je voorste verenpakket van je primaire overbrenging kunnen zijn dat die losgelopen is

kan je checken door kap los te halen en kijken of je t verenpakket kan draaien met de hand

mvg klaas

• Peets HD

yep en dat komt vaak zat voor , reparatie van niks maar het klinkt als 1000de euries hahaha

• Leo

mooi ik ga de primare deksel er helemaal afhalen en alles na draaien

mogelijk heb ik er te veel olie in gedaan lekte ook altijd een beetje hij het inspectieplaatje

nu heb ik de olie op de hoogte van de derby deksel gehouden koppeling afgestelt schakelt nu zoals het ib de folder ataat

k-streetfighter en Peets HD alvast bedankt voot de tip.

• Leo

inderdaad kon het voorste verenpakket is met de hand te draaien.

het leek door het luikje er allemaal goed uit te zien maar sommige mensen kunnen er dus door de deksel heen kijken blijkt maar eens.nu nog even uitzoeken hoe strak de ketting moet staan

dan kan ik dankzij dit forrrem weer met een gerust hart en een ervaring rijker weer heerlijk aan het gas draaien.en zwaaien

met dank aan allen

Leo

• k-streetfighter

hoi leo als je zelf een x hebt meegemaakt……….

succes, by the way wel goed vastgedraaid met lucht sleutel

mvg klaas

• k-streetfighter

hoi leo

is t nu weg dan?

mvg klaas

• JDH

Verdomd. Ik heb ook een Wide Gilde uit 2003 met 35ooo mls op de teller.

Mijn inspectiedekseltje lekkte ook als de ziekte maar nu niet meer ivm vloeibare pakking.

Mijn motor ratelde ook maar bij mij zat het uitlaatschild op een va de bochten niet goed vast.

Verdere; rijden als een trein !