Harleydag Breda

• ruud

Ik was er ook zo rond 1 uur en wat ik vermoede gebeurde niet.

Ikzelf en anderen hadden gedacht dat het centrum afgesloten zou zijn maar dat viel achteraf mee.

Wel was er veel politie die angstig met hun walkie stonden te melden wie en wat er binnenkwam.Wat waren er veel!

Ook vond ik de keuze van de verkeersregelaars wel opvallend,dit waren meer gezellige opa ‘s en oma’s

waarbij je zo in het bejaardetehuis op de koffie gaat(koekje erbij jongen?)Ik denk dat ze daar een of ander subsiediepotje voor opengetrokken hebben.

Ik zie toch liever de vrijwilligers van de Harleydag,

die iedereen lachend binnenloodsen,de medeliefhebbers zal ik maar zeggen.

Om een lang verhaal kort te maken,we zijn een paar uur gebleven en daarna nog een extra rondje om de

singels en langs de haven gemaakt en daar was de politiemacht inmiddels vertrokken en toen we langs de

brandweerkazerne reden vertrokken daar de peletons ME ook.Wat een dure geld verspillende dag.

Dus ik weet niet hoelang deze Burgemeester nog aanblijft,van mij mag hij oprotten.

Harleydag 2012 staat al in mijn agenda.

• donny

Is wel grappig John

Maar ik denk, dat Harley-Davidson alleen nog bestaat dankzij plaatje 2

greetz donny

• rulez

From Wikipedia, the free encyclopedia

Look up biker or bikie in Wiktionary, the free dictionary.

Biker may refer to:

a rider of a motorcycle i.e. one who participates in motorcycling

a member of a motorcycle club

a member of an outlaw motorcycle club

a rider of a bicycle

• Peets HD

hahahaha grappig , say no more ………….B)-

• USA John

nee hoor,Donny,als het aan die mensen had gelegen werden HD's nog steeds gemaakt door AMF,net zo goed als dat HD later besloot om softails te gaan bouwen en ze op hardtails te laten lijken,en natuurlijk de Wideglide en Badboy niet te vergeten….

• Ultra

1) bestaat als zodanig allang niet meer en 2) heeft zo te zien ook niet lang meer. blijft over een in goed nederlands ‘de motorrijder’ of 't nou een hd is of een jap. zolang ze bijkans van hun jap af pleuren om je te groeten is een ieder voor mij een biker. greetz & happy miles Ultra

• Peets HD

dat is dus een 1% en een non 1% als ik het even mag melden .

• Bolo

En dan is er ook nog Frank the Realbiker.

http://youtu.be/RdayDvsA2lw

• Bolo

Een zekere Frank schijnt the Real Biker te zijn

http://youtu.be/RdayDvsA2lw

• ROY

gvd die kut gemeente moet niet moeilijk doen en gewoon die me'rs weg houden daar en minder politie alleen als het nodig is wat toch niet is en harley dag breda moet gewoon verder kunnen gaan het liefste zou ik zelf nog voor het gemeentehuis gaan staan en wachten tot dat de burgemeester naar buiten komt om eens goed met hem rondt de tafel te ziteeen praten en een oplossing zien te vinden stem mee toe dat harleydag breda in 2012 gewoon door moet kunnen gaan hoe meer stemmen hoe beter groetjes en laten we er gewoon voor vechten in plaats van niets te doen ????!!!!!!!!!!!!!