van fxe 1981 shovel 1340 primaire belt vervangen na 80 km belt weer over.

• ad

heb primaire belt vervangen voor 1340 fxe met elektrische starter na 80 km belt weer over wie weethier iets vanaf .

• henky

wat is er gebeurd, gebroken of tanden eraf?

Belt te strak gezet?

Bramen op pully?

graag meer info

henky

• ad

belt is gebroken geen tandjes eraf

• ad

De belt is niet gebroken onder het rijden alleen bij het starten en dit is toch vreemd zou hij te strak zijn afgesteld het is nu twee maal gebeurd na een stop van 5 minuten .

• Peets HD

heb je geen karata op bdl gezet of primo op karata , of hoe dan ook verwisseld ? 8 mm pich is bij het ene merk niet het zelfde als het andere , het scheeld echt en het blijft breken , en weer en weer en weer .

• k-streetfighter

hoi je belt staat/loopt scheef of je bak staat scheef

de pitch is ok erg belangrijk

mvg klaas

• Peets HD

klaas je kan merken niet door elkaar gooien 8 mm pich is geen 8 mm bij de ander , dat zal jij toch moeten weten

• Ad

Beste Peet, bedank voor het reageren

inderdaad was mijn 1e belt ‘n BDL, deze is vervangen geworden door ’n Primo belt, nu zit de orginele BDL belt er weer op. Echter was de spanning volgens mij nog te hoog waarop ik de spanrol heb weggelaten. Kan dit kwaad? Gr. Ad

• Peets HD

nee kan geen kwaad , zorg wel dat hij niet te slap staat . maar beter te slap dan te strak als je weet wat ik bedoel .

• k-streetfighter

hoi peet ja wilde eigenlijk zeggen dat dejuiste pitch niet alleen belangrijk is maar t juiste merk bij t juiste merk ook etc etc etc, was wat weggevallen door haperende toetsenbord

mvg klaas