Rinehart exhaust

  • Mick

    Hallo,

    ik ben druk bezig om een uitlaatsetje te kopen voor een Twin-cam softtail.

    Nu zag ik laatst op een treffen Rinehart uitlaten onder een street glide.

    Helaas heb ik de eigenaar niet kunnen spreken maar, ik ben wel erg benieuwd naar deze uitlaten.

    Is er iemand ervaring met deze uitlaten heeft?

    Groeten,

    Mick

  • martin

    Dit geeft een perfecte sound heb ze bij OIT gekocht en gemonteerd , de prijs was 2000 euro . je kan ze beste in de winter kopen krijg normaal korting van 20 procent dit was in mijn geval .

  • lp77

    Heb ze onder mij SG. Je kunt ze het beste in de us bestellen en naar Vosselman gaan om je injectie aan te passen. Scheelt een hoop eurootjes.

  • Gerard

    Heb ze onder m'n Ultra zitten en een prachtig geluid,maar wel in combinatie met true duals. Inderdaad in de states goedkoper.

    Dan nog even naar Motor Eibergen om je injectie aan te passen. Scheelt nog meer eurotjes.

  • Mick

    Okay, dus ze geven echt een mooi geluid.

    Nu is mijn motor geen injectie maar carburateur uitvoering dus dat scheelt dan ook weer, maar hoe zit het dan met die true duals?

    Die heb je dan nog wel nodig?

  • Mick

    Ik zie het al..:S..true duals zitten onder je ultra glide.

    Ik zelf rijd op een fatboy en ga dan voor de longshots

  • JDH

    Ehhh, Maar voor 2000,- euri heb je toch ook Jeckeyl & Hyde?

    Dan kun je ook nog een keer met een gerust hart Munchen voorbij.

    Of geven die niet zo'n mooi geluid?

  • Rob van Herk

    Zoek je ze nog, heb een stel hele nieuwe liggen nog in de doos, als je je email geeft stuur ik je foto's. Gr. rob van Herk vanherk@heftruckvorken.nl

  • eli

    Is het inderdaad zo dat je voor rhinehart slip-ons niets verder hoeft te veranderen ( tuner / luchtfilter ) en voor V & H wel ?

  • Wallie

    Zolang je niks verandert aan je luchtfilter hoef je niks te doen. En dan maakt het niks uit welk merk je erop schroeft.