fatboy vs streetglide

• robbie

heren,na 10 jaar fatboy twincam wil ik nu misschien overstappen naar een streetglide zijn er hier jongens die ervaringen hebben met een streetglide en zijn die er positief over?

• jan

maak een proefrit bij de dealer en ervaar het zelf,je weet echt niet wat je mee maakt.ben er zelf happy mee.

geloof dat er in veghel een staat voor een proefrit.

enjoy the ride

• yep

Eens een streetglide altijd een streetglide, ik rij er een jaar of 7 mee super vind ik het.

• Willem Veenstra

@ Yep

7 Jaar ?

@ Robbie de genoemde bikes zijn niet te vergelijken, maar ik vind de streetglide absoluut top

• yep

Ja 7 jaar, streetglide of cvo electraglide (wat ik heb) maak weinig uit kwa rijden.

• renaat

hallo, ja heb 10 jaar fatboy gereden en overgestapt op roadking en zou nie meer terug willen!

dus roadking of streetglide is touring !

Renaat

• Wawan Mangku

5 jaren heb ik echt met plezier op een Fat-Boy (Evo) gereden .Later heb ik met een Electra-Glide(Twin-Cam) ingeruild .

De reden was dat op de kilometer-teller van de Fat-Boy stond al heleboel kilometers . Dus voordat hij “metaal moeheid” , had ik een nieuwe FLHT Std.aangeschaft . Natuurlijk rijdt de FLHT uitstekend . Bij Fat-Boy heeft ook zijn Plus-punten , dat is ; STABILITEIT . Je kan alles doen op dat ding . Om te bewijzen dat het echt zo is , ga a.u.b. naar You-Tube en typen , “Harley Stuntman Wawan”. Op de video kunnen jullie zien wat ik op een Fat-Boy veel kan doen .

Succes met kijken .

• Bertus

Volgens mij werd er niet gevraagd wat je allemaal met een fatboy kon doen.

De vraag was echt wezenlijk anders.

Maar ja, je zal jezelf maar graag terug zien……..

• robbie

bedankt voor de reacties,er zit niets anders op dan inderdaad zelf een proefritje maken,maar zoals ik het hier zo lees gaat dat mij waarschijnlijk geld kosten! maar goed een hobby mag wat kosten, groetjes robbie

• Bertus

Hee Robbie, laat even weten hoe het afloopt, ik ben wel nieuwsgierig!