Alternatieve Harleydag Breda 2011

• max

wie rijdt er vanaf s-Hertogenbosch as zondag richting Breda..ik kom zeker..laat me zeker niet door zo n conservatieve burgemeester dwars bomen…deze man moet maar burgemeester worden van Lutjegast in Friesland …gezellig tussen de varkensboeren….

• HaDeWe

Lutjegast ligt overgens in Groningen en.varkensboeren zitten het meest in Brabant.

• jack

Hoi,hoelaat en waar/

Jack

• Ed

Wordt er nog ergens verzameld in Breda?

…Of karren we met z'n alle een beetje kriskras door de stad…

• B51

Omdat wij van mening zijn dat ook de Belgische HD-rijders zich moeten laten horen, zullen ook wij er zijn!!!

• Brains

op andere forum sites wordt melding gemaakt van De Kogelvanger (Galderseweg, Breda) als verzamelplaats.

wij zullen iig rond 10:30 hier met een man of 20 verzamelen, dan kort ritje maken (niet door centrum Breda) en voor diegene die wil kan dan na de rit (+/- 12:30) naar het centrum kachelen.

• ruud

Ja hoor!Eerst in een eerder intervieuw bij omroep Brabant zegt hij dat iedereen welkom is en nu gaat hij andere verhalen ophangen.

Ik denk dat ze het centrum gaan afzetten en hou er rekening mee dat een autoverbod ook geld als een motorverbod en parkeren op de stoep gelijk op de bon gaat.Komen er toch nog belastingcenten binnen waar die groots opgezette politiemacht dan weer van betaald wordt.Ik denk dit jaar drie helicopters, tweeduizend man politie,duizend verkeersleiders,honderd luistervinken,vier of vijf ME teams en mooi weer.

• Papi

Ed Schreef:

——————————————————-

> Wordt er nog ergens verzameld in Breda?

> …Of karren we met z'n alle een beetje kriskras

> door de stad…

Kijk op www.fatbob-bikers.com

• papi

( R) Evolution

2011 een aantal evenementen geven de geest, op last van de gevestigde orde.

Wie zijn dit eigenlijk? een Volksvertegenwoordiger die denkt het op te moeten nemen voor zijn Burgers, Op advies van een van zijn veiligheidsadviseurs. Gewoon een door gestuurde bureau klerk , die het na 25 jaar wel gezien had om vanachter zijn balie het gezeik van de burger te moeten aanhoren. Nu eindelijk kan hij iets terugdoen. Gewoon alles verbieden wat het gepeupel wil.

Als een Flodder Sjakie achter de Volksvertegenwoordiger aan hobbelen en met zijn versleten akten tas. zodra de mensen hem aanspreken zich achter zijn grote man verschuilen met de woorden.

Hij is het die jullie moeten hebben.

Hoever gaan we ? Scheveningen zonder Haring, omdat er een paar Fransen het visje vanaf de staart naar binnen lieten glijden, en nu met verstikking verschijnselen in het ziekenhuis liggen.

Volendam Geen Paling meer omdat het roken slecht is voor het milieu, ook zullen de bandjes en zangers moeten verhuizen omdat er niet meer gezongen mag worden, om reden van het volksvermaak. mensen die samenkomen in grote tenten en hallen. Nee dat kan niet meer.

Nadat Sjakie uit de steden te vaak naar de nieuwszenders heeft gekeken en de stamp media heeft gevolgd, niet meer rationeel kan denken, en er voor hen niets anders opzit om onze burgervaders 1 advies te kunnen geven stoppen die meuk.

Het waait wel over

Jammer joh!!!!!!!!

Je hebt hier te maken met mensen die een voorliefde hebben en die heet motorrijden, samen of alleen ergens heen rijden en daar een super sfeer te zien.

Van jong tot oud, dik en dun, club of soloist.

Het gaat niet alleen om Breda “dat mochten ze willen” door het hele land is het het zelfde liedje

( was even vergeten dat er niet meer gezongen mocht worden).

Wat hen wel gelukt is dat ZIJ de tv gehaald hebben en hun stad of dorp weer op de kaart staat.

Hoe zal het de 21e gaan?? veel politie heb ik begrepen weer heli's in de lucht? M&E op de achtergrond? We zullen het gaan zien.

Het kan ook zo zijn dat we via weg afsluitingen en barricades met veel blauw naar het NAC stadion gedreven worden, en daar op de middenstip onze motoren moeten parkeren om daarna onder lichte dwang op de tribune plaats moeten nemen. terwijl buiten de dranghekken geplaatst zullen worden voor de dwaze moeders die getooid met bandanas en klakkend met hun leren laarzen schreeuwen en smeken om onze vrijlating, die pas plaats zal vinden om 00.00 uur maandag de 22e.

Laten we wel zijn waar zijn we mee bezig, onze buurman de agent die moet zijn eigen medelanders sturen volgens de wet van Sjakie, Wat een K… job hebben jullie eigenlijk.

Nu snap ik ook waarom een motor agent nooit zijn hand opsteekt bij het tegemoet komen.

Maar snel zijn hoofd afwent als jij dat wel doet.

Zouden deze rijders dus ook normaal undercover metr ons meerijden en erom heen draaien wanneer het rondje werk zich de ronde doet.

Nee Je zal deze rijder nooit in de spullen van de baas Privé zien rijden.

In de tijd van recessie moet je dus ook alles afkappen dat is beter voor de economie.

Laten we volgend jaar wat meetings doen in Griekenland, die hebben het nodig is ons verteld, dan steunen we zowel via de staatskas ook nog via de eigen