Ik heb begrepen dat er op 21 augustus een hoop Harley richting Breda vertrekken. Ik zal er zeker ook zijn. Hulde aan de organisatie 22 jaar Harleydag Breda. Laten we nu zien dat het ook zonder politie en gemeente gezellig kan worden. Go for it
Ik kom ook. We laten ons toch niet in de zijk zetten door een burgemeester, die meent dat ie alles kan ‘regelen’ middels een regentenmentaliteit. Kom op zeg, die revolutie hebben we in de jarenb 70 van de vorige eeuw al meegemaakt en onze vrijheid van de regentenkliek zwaar bevochten. Zelf loopt deze roeptoeter Popi Jopi te spelen met zijn toetertje in straatoptochten tijdens een onverantwoord druk Jazzfestival. Maar omdat ie zelf mee loopt te toeteren ‘is er geen gevaar voor de openbare orde en veiligheid’ Zout toch eens op, zak hooi. Te voet duurt het meer dan een half uur om tweehonderd meter vooruit te komen in het centrum van Breda en dan is er ‘geen gevaar’??? De Harleyjongens hebben hun veiligheidszaakjes beter voor elkaar dan uw gemeentecowboys op het toetertjesfestival waar u zo graag op de voorgrond staat. En dat zullen we op 21 augustus bewijzen ook. Ik roep op om elke Harley als blijk van protest tegen deze ongefundeerde regentenmentaliteit met een grote rode kunstroos, goed in het zicht. Als blijk van protest en blijk van goeder trouw….Rottigheid ontstaat alleen als een overheid meent zich met dingen te bemoeien waar ze geen verstand van hebben en dit wel menen te hebben….Tot ziens op 21 augustus in Breda…One for all and all for one!!
En hoe staat het er nu mee? Is dit een dood gebloed item geworden??
Kunne we nu eindelijk eens ballen laten zien?
Ik niet niet echt terug vinden wie deze topic begonnen is, maar gaat er nu iets gebeuren de 21e of niet?
En is er aan plaats waar vanaf gereden gaat worden.
Of moet de oproep opnieuw geplaatst worden?
Nou bij deze
Zijn er Bikers die zin hebben om een ritje te maken naar een zonnig breda?
Dit gaat zo nergens over he eerst zeggen we laten iedereen gaan en nu zogenaamd de inwoners willen beschermen. rot op dwaas ik woon in breda en ik merk nooit wat van alles wat die gek aanhaald. ik zou zeggen iedereen voel je welkom want ik denk dat motorrijders onder elkaar het best goed kunnen vinden zonder “hulp” van die gek of de politie
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6a1d2437-3136-4faa-ac71-fecdc2af14ac/
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?