Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed initiatief! Wij zijn erbij!
Hoi,
Dit is natuurlijk een goed initiatief, maar het lijkt me niet verstandig met z'n allen door de binnenstad te knallen zonder begeleiding.
Verstandiger lijkt me een bepaalde ontmoetingsplek aan te wijzen, ergens aan de rand van de stad.
Of vergis ik me en laten we alles op ons afkomen?
Ben er zelf niet helaas i.v.m. andere verplichtingen.
Mzzl en Groetjes
Hallo,
Eigenlijk beetje triest he dat alles zo om zeep geholpen wordt. Eerst Harley dag Breda. Nu ook al Leopoldsburg. Straks elke Harleydag.
Nee laten we vooral veel geld steken in al die Ajax fans waar mega veel ME op de been is waar de hele boel vernield wordt waar vechtpartijen zijn, waar heen teringzooi wordt achtergelaten en waar de burger voor de kosten opdraait.
Op de Harley dagen hoor je nooit wat is gezellig en samen zijn met gelijk gestemde. Maar daar gaan we over zeuren want dat kost teveel geld aan politieinzet.
Beetje jammer.
Sorry voor de ongezouten mening. Maar ben dat gezeik zat.
hahaha
Gr Dyna
ik ben 't helemaal met dyna eens ,
HD-dag Breda is om zeep geholpen vanwege risico-analyse door die gemeente.
De “voetbal-gekte” is een heilig huissie in nederland ,…daar komt niemand aan ,..
…rellen en rotzooi is daarbij als “ bijkomend dingetje” getolereerd , evenals de treinstellen die na afloop een ander model hebben gekregen
Hallo allemaal,
Laten we een Reunie houden op zondag 21 augustus 2011??? naar aanleiding van de gestopte Harley Dag Breda
Dit wordt dan de Alternatieve Harley Dag Breda 2011 1e editie.
Kom allemaal en laat zien wat echte Harley rijders waard zijn: Gezelligheid
Feestvierders
Trots op hun Motoren
Laten we een oude uidrukking weer nieuw leven in blazen: one for en all fore one ( Harley dag Breda 2011)
Denk dat het best wat druk kan worden dan.
Dan zijn er misschien wel 2 helicopters in de lucht of een paar joint strike fighters en komt het ingekrompen leger
met hun tanks die ze dan niet meer hebben wachtlopen.
Ik heb hier al een keer eerder verteld dat de gemeente en vooral de politie de sfeer zelf gecreeerd hebben.
En dan achteraf foute nieuwsberichten plaatsen over iets wat helemaal niet op die manier gebeurd is.
Mijn opa die tot 72 jaar op een Harley reed draait zich om in zijn graf.
Niet buiten de stad er midden in!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?