Torque Hammer uitlaat voor sportster vanaf 2004

• Peets HD

ja en als je dan onderdelen nodig hebt , gewoon zelf maken want er is straks niks meer te krijgen .

Trouwens het is zoiezo al een vreemde opmerking , we hebben het hier over een sportster en geen buel .

ik denk ook niet dat er een buel is die deze sporty bij kan houden .

• Jos.K

Daar kon je wel eens gelijk in hebben Peet, toen ik je foto uit vergrootte kwam er een plaatje te voorschijn van sceaming eagle te voorschijn op de cilinders.

Dat zegt mij genoeg :D

• Dombo

Quote: Deze heeft ook sensoren maar zijn wel weggewerkt , ik heb ze gewoon aan de binnenkant gelast einde quote.

Deze sensoren zitten alleen op dit prototype om te testen op de dynobank (er zitten er nu vier op), op de definitieve versie zitten ze alleen aan de binnenzijde…

• Peets HD

oke …

• Peets HD

yep en hij is echt snel maar dat weten aleen de mensen die dit beesje kennen .

• DynaFTW

Hey Dombo,

waarom geen supertrapp demper ?

• Dombo

DynaFTW Schreef:

——————————————————-

> Hey Dombo,

>

> waarom geen supertrapp demper ?

Het binnenwerk van deze demper is aangepast aan het gebruik op een 1200…..

• Ultra

vind het wel wat hebben die pijp, beetje industrial/oldschool. vermogenswinst lijkt me niet mis en volgens mij ben je al een hele heer als je dat aan de grond wil rijden. aardig verhaal ook over de ‘making of.’ greetz & happy miles Ultra

• Dombo

Vandaag effe proefgereden op mijn 48, pfffffffff wat trekt dat ding (laatste sheet 81 pk en 110nm zonder DB-killer), de 48 gaat nu eerst nog effe een paar uur op de bank, voor de finetuning, zaterdag kan ik hem ophalen weliswaar nog met de uitlaat in protoype uitvoering, maar dan kan ik weer rijden………..

• Peets HD

getver ………B)-