Faakersee 2011

• USA John

Ik denk dat je bij elke willekeurige leeftijd niet met Henky op een camping wil staan,meestal een nogal vochtig verblijf….

• nfnr

hallo ,

ga naar de site van european bikeweek en ga naar de link van het tourist-buro,

vraag of ze nog #unterkunft haben in direkte nahe vom faaker see.#

als je geluk hebt krijg je adressen die nog wat vrij hebben,maar ik moet zeggen je bent aan de late kant.

ook kan je op goed geluk heen gaan er zijn altijd wel annuleringen en met 2 pers. heb je dan een kans.

lukt dit niet dan vind je altijd onderdak iets verder van de faaker see nadeel is dat je niet kan zuipen op het festijn.

ook kan je dit nog proberen www waldschloessl.at ligt 500m van harley village.

veel succes . want wie niet waagt die niet wint en wie niet n***** krijgt geen kind..gr. herman

• walvis

afgelope faak zaten wij in pension smoley was erg goed en niet duur en de motoren konde op afgeslote terein of als je geluk heb nog in de garage ook

is ong 5 - 10 min rijden van faakersee treffen

• marco jansen

Heb op website gekeken dit is ook een goed idee !!

Iedereen alvast bedankt voor de ideeen etc etc

• MissTaken

Saks Schreef:

——————————————————-

(of soppen zoals Henky)

Hi Saks;

Nou was ik in de veronderstelling dat alleen vrouwen heen en weer konden soppen….????

Hoekandattan??? (gni…):D

mvg Miss.

• Marcje

Henky sopt vooral als hij geen zin meer heeft om rond het meer te lopen, nou ja eigenlijk niet meer kunnen lopen. En vervolgens het geweldige idee heeft om in een bootje te stappen en dan de kortste weg naar de tent te nemen.

• Saks

Nou zoals henky sopt soppen maar weinig vrouwen (en da's misschien maar beter ook). Over het algemeen is hij trouwens niet te beroerd om het een en ander te demonstreren tegen een kleine vloeibare vergoeding.

• Eddie

ik ben ook van plan om dit jaar op de harley te gaan,

ik denk aan een overnachting in zuid duitsland bij kennissen en dan de volgende dag door.

een vriend van me heeft een pension in Velden (ca 10 km van Faak)

dus overnachten daar is geen probleem :D

• lampke

ga maar op camping staan daar nog beetje veilig

er word nog wel eens wat weg gehaald

neem geen waarde volle spul mee

1 maal daar 1 groot feest