achteraf inbouw xenon

• electra glide ultra classic

Goedendag allemaal,

wie heeft er hier ervaring met het achteraf inbouwen van xenon verlichting op zijn HD?

kan dit zonder problemen en is de werking hiervan ook zonder problemen?

en dienen er nog via het motormanagement /computer instellingen veranderd te worden?

of is het een kwestie van aansluiten en klaar?

mvg,

electra glide ultra classic

• Saks

ik neem aan dat je het niet over een shovel hebt (motormanagement /computer instellingen ?!?) maar misschien is het handig om type en bouwjaar te vermelden. Voor zover ik die kitjes bekeken heb is het inbouwen en klaar.

• Dynas

Hoi,

Volgens de berichten op internet kan je het zo inbouwen.

De ballast regelt de spanning naar de lamp, als ik het goed begrijp. Dus geen verdere instellingen vereist. Plug & play.

Ben benieuwd naar ervaringen.

Je moet wel het juiste glas hebben.

• Vosselman

Ik heb al een paar keer gezien dat deze kits een grijs/zwarte waas (inbranding??) veroorzaken op de reflector.

Deze waas heeft een vlinderachtige vorm boven de xenonlamp.

• U.S. John

net als bij achteraf inbouw in auto's kan het goed en fout gaan,het probleem is dat de xenon verlichting veel warmer wordt dan halogeen en als de ruimte om de pit te klein is kan het die warmte niet kwijt…

• Peets HD

ik heb er meedere ingebouwd en nog geen problemen gehad , niet met afsteling niet met bedrading .

• Rob

Kun je met ons delen wat het merk was van die setjes Peet?

• Peets HD

welke ik gebruik is van pilot maar er zullen wel andere merken zijn die net zo goed zijn , in mijn roadking zit het ook en werkt perfect . ik heb in een kleinere koplamp wel wat aanpassingen meoten doen maar stelt niks voor .

http://www.stereogigant.nl/images/PilotXenon.jpg

• Rob

Dank je wel Peet!

• Peets HD

geen dank ………ride safe .