Electrisch schema DYNA 2009

• Patje

Is er iemand in het bezit van een electrisch schema of een kleurenschema van de bedrading van een DYNA.

Ik ben één en ander aan de achterverlichting aan het veranderen maar ik zou graag weten welke kleur draad voor welke functie is.

Ik kan ze wel gaan uittesten maar dan nog mis ik nog ergens een massakabel en zit ik in de rats met een draad teveel.

De motor heeft helemaal uit elkaar gelegen en kabels zijn afgeknapt en geknipt bij een ongeval.

Patje

• Leo

Beste Patje,

Harley Davidson Dyna Glide Models 2003 - 2006 Service Manual EN

Harley Davidson Dyna Glide Models 2003 Manual EN

Beide 30 Mb stuk ik wil het pdf wel splitsen kan ik het schema via E-mail opsturen?

het is allen de vraag heb je hiet wat aan?

Grt Leo

• Patje

Hey Leo

Daar zou zeker wel wat aan hebben, ik moet eigenlijk juist weten welke kleur draad voor welke werking is, want nu ben ik aan het gissen en testen en krijg 3 verschillende uitkomsten.

Alsook moet ik weten of de richtingaanwijzers gebruik maken van 1 of 2 massakabels dus dat moet op een eenvoudig schema allemaal wel opstaan.

Mvg

Patje

mistral@pandora.

• Leo

Beste Patje,

het komt niet aan nl be com ??

groetjes Leo

• U.S. John

waarschijnlijk te grote bestanden…

Patje,zo moeilijk kan t toch niet zijn? hoe veel draden heb je in totaal en welke kleuren?

• Patje

Hey Leo

Nog eens van harte bedankt, alles is aangekomen als we elkaar eens ergens treffen heb je er één tegoed van mij :)-D

@US John : Ik heb ondertussen gevonden wat ik wou op de het schema alleen heb ik nog een klein probleempje

Ik heb een module van Harley gekocht om mijn richtingaanwijzers te gebruiken als licht/remlicht/richtingaanwijzer (hoe noem je zoiets).

En op mijn sidemount heb ik ook een lamp staan.

Nu werkt alles perfect behalve dat wanneer op de sidemount het remlicht werkt dat niet het geval is voor de richtingaanwijzers.

Ontkoppel ik het remlicht op de sidemount dan werkt alles op de richtingaanwijzers perfect.

Patje

• U.S. John

en als je de draden voor de sidemount aftakt voor de module?

• Patje

Ook niet, het lijkt erop dat je het remlicht alleen maar kan laten werken wanneer het niet afgetakt is waarschijnlijk iets in die module want nu toevallig keek ik gisteren naar een reportage van iemand op een Harley op één of andere tv zender en die werkte ook met dit systeem en wanneer hij remde ook geen sidemountrem.

Dus we laten het zo.

Patje

• Kurt

Hey bikers,ik zou ook graag zo'n module maken om achterlight er af te gooien en richtingaanwijzers te gebruiken,waar kan ik het schemaatje vinden? 75€ lijkt me beetje duur voor beetje kabelwerk en twee conectors (of3?)

Ik heb een streetbob 2007

grts,Kurt