HD Dag Breda

• bo

die boete moet je aanvechten er zijn voorbeelden genoeg waarin mensen vrijgesproken zijn

ook heeft het 2 x in de big twin gestaan volgens mij een maand of 5 geleden

• deg1er

ja het was anders zondag maar ik denk ook dat het door het weer kwam het werd veel later druk

en het was stiller dan normaal ik was ook bijna niet gegaan :X

en ik heb veel politie gezien viel mij ook op ook onderweg

• Paparazzi

Doen ze eens een keer wat met m'n belastingcenten en is er keer genoeg blauw op straat is het weer niet goed :D … Bedreigend en sfeer verpestend is het als er op iedere hoek ME busjes, politie te paard of met een Mechelse herder staan. Voor een evenement waar een hele stad voor wordt afgezet snap ik best wel dat men geen risico's wilt lopen.. 100.000 bezoekers zijn er gisteren geweest! En ik vond dat het erg strak georganiseerd was. Als er wel tussen die 100.000 bezoekers een paar malloten hadden gezeten (wat toch echt niet ondenkbaar is) en de pleuris was uitgebroken dan kon er in ieder geval direct ingegrepen worden. Ook qua medische zorg want die waren ook ruim vertegenwoordigd. Complimenten dus! …en raad eens.. door dat Breda goed is verlopen met deze aanpak gaat HD Nijmegen nu ook definitief door!

Maar goed uiteraard moet ik ook wat te zeiken hebben… Ik vond het allemaal iets te ver uit elkaar liggen en daardoor verloor het een bepaalde “knusheid”. Maar voor de rest…volgend jaar weer!

• MissTaken

Paparazzi Schreef:

——————————————————-

“Als er wel tussen die 100.000 bezoekers een paar malloten hadden gezeten (wat toch echt niet ondenkbaar is) en de pleuris was uitgebroken dan kon er in ieder geval direct ingegrepen worden. Ook qua medische zorg want die waren ook ruim vertegenwoordigd. Complimenten dus!”

Hi Paparazzi;

Helemaal terechte opmerking. EHBO was goed georganiseerd. Ik heb een ambulance-wagen met toeters en bellen ongehinderd door de straten zien karren zonder oponthoud.

Kleutertjes werden door de bike-eigenaars op verschillende plekken op de Steel Horses gehesen voor op de foto van Mamma (waarna de koters nog slechts 1 wens hadden -> 18 worden -gni…:D )

Maar er waren ook wat mindere punten;

4 bikes gestolen door werkschuwe medemensen,

iemand bij wie het biertje verkeerd viel,

een sukkeltje had last van zijn hormonen,

een messenwerper was zijn assistente kwijt en

een aantal mensen waren kennelijk met het verkeerde been uit bed gestapt.

-> Die mindere punten heb ik uit het nieuws en dus niet van dichtbij meegemaakt -zie link:

http://www.bredavandaag.nl/nieuws/politie/2010-08-16/vier-harley-davidsons-gestolen-tijdens-harley-dag

Wat mij betreft ben ik 'der volgend jaar weer bij.

En blij toe dat men voor Nijmegen weer tot inkeer is gekomen!

Greetz Miss.

• leo v

Wat is nu dreigend of bedreigend , als je niets kwaads in je zin hebt waarom is de politie dan bedreigend op zo'n evenement , als ze er niet rondlopen en er gebeurd wat dan hebben er ook weer mensen wat te zeiken , er hadden er nog veel meer moeten rond lopen , WAREN DIE 2 HARLEY'S EN DIE ANDERE MOTOREN MISSCHIEN NIET GESTOLEN.

nu zitten er weer 4 mensen met misschien een hoop kosten voor een nieuwe motor.

gr leo V

• rulez

gelukkig zijn we niet verplicht om ergens heen te gaan, en gaan we vrijwillig, dus niet gaan zeuren maar gewoon je mening geven en ook positieve dingen noemen.

je bent tenslotte een dagje metje maten aan het toeren geweest, toch?

• berry

Hallo Allen,

Ik heb dit evenement nu voor het eerst meegemaakt en heb dus geen vergelijk met het verleden.

Ik vond het een prima dag, weer had mooier gemogen, maar dat kan je niet sturen.

Ik was onder de indruk van de hoeveelheid bezoekers, en vond de organisatie prima, er was duidelijk politie aanwezig, ik vond het niet overdreven veel, wel vind ik het jammer dat je vooraf moet lezen dat door hoek van holland rellen dit soort evenementen onder druk komen staan omdat er aangescherpte regels moeten komen dan, jammer dat dan elk evenement over 1 kam geschoren word.

Ik zou zeggen voor de organisatie een pluim en ook voor alle bezoekers, gewoon blijven komen!!

• sjors

ik vond 't best nog wel leuk georganiseerd,…politiemagenten waren vriendelijk , motoragentjes ook …

…als ze willen kunnen ze op zo'n dag een hand vol ballpennen leeg schrijven ( en dat doen ze nooit )

side-mounts , en stofzuigerstangen die voor uitlaten door moeten gaan ,….daarmee loop je ten alle tijde de kans dat “alle ogen gericht zijn op Kwatta” :D

• berry

ik ben dit jaar niet naar breda geweest maar mijn naamgenoot wel.

niet dat ik zoveel reageer maar 2 berry's is iets teveel van het goede.

of niet……

• RIJK

Ben wat laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen door de schuld van een automobilist met een hekel aan motorrijders.

In breda waren dit jaar meer politie aanwezig dan vorige jaren, maar ik vond dat niet erg, krijgt het dievengilde minder kans om je bike te stelen. Ik heb niets dan lof voor de organisatie, die jongens zijn maanden van te voren al bezig en lui die er commentaar op hebben moeten zelf maar eens iets gaan organiseren, alleen maar comm.geven en niet met steekhoudende oplossingen komen kan iedereen.

organisatie PROFICIAT.

RIJK