Aanhanger achter Road King

• marijke3207

Kunnen jullie me helpen?

We hebben een aanhanger voor de Road King en daar zit nieuwe bedrading op. Deze hebben we getest achter de auto en de verlichting doet het goed.

Achter de motor is een probleem.

Het constante licht heeft het slechts 1 maal gedaan en daarna alleen de knipperlichten en het remlicht.

Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen?

groetjes,

marijke

• U.S. John

van de motor of van de aanhanger? of allebei?

• marijke3207

Alleen van de aanhanger. Van de motor blijft alles het goed doen.

• Konijn

Meten is weten, stekker uit elkaar halen en contacten meten, de bedrading doormeten en dan houd het vanzelf ergens op. Of lampje kapot, slecht contact met stekkerverbinding.

• rulez

heb je al een andere aanhanger geprobeerd?

kan zijn dat de aansluiting op je motor anders in elkaar zit of de bedraging slecht is/ slechte masse ed.

meten is weten en testen scheelt sleutelwerk

• Spock

Vorig jaar hadden we een gelijk probleem. Tijdens de bedradingsinstallatie hing de aanhanger op de motortrekhaak. Het gevolg was een massa fout. Advies is de bedrading aan te sluiten terwijl de aanhanger vrij staat. Veel succes natuurlijk en ik hoop dat ik hiermee help.

• marijke3207

Wij hebben tijdens de installatie de motoraanhanger niet aan de motor gehad.

We hebben nieuwe bedrading getrokken bij de motoraanhanger en de kabel even los er omheen gelegd om eerst goed te controleren of alles goed was aangesloten.

Alle berichten wijzen toch in een massafout.

Zondag wordt dat het eerste waar ik naar ga kijken. (morgen de hele dag werken)

Bedankt allemaal

• ron

gewoon overdag rijdenX(X(:)-D

• Konijn

Je hebt toch richting en remlicht? Dan lijkt mij dat de massa goed is. Of je gewone verlichting zit in een ander “armatuur”, dan kan het wel.

• U.S. John

controleer de aansluitingen op de lampfitting zelf….