H-D alarm

• Iron

Ik heb laatst een nieuwe sirene op mijn Fatboy gezet omdat de vorige geen geluid meer maakte.

Na het monteren van de nieuwe sirene geeft hij geen signaal meer als ik mijn alarm in-of uitschakel.

Normaal zou hij een-of twee korte signalen moeten geven.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Greetz Iron

• Patje

Hey Iron

Ik weet natuurlijk niet hoe oud de fatboy is maar op mijn 2009 Dyna staat ook zo een alarm van HD en je kan via een bepaalde handeling beschreven in de handleiding die piepjes aan en uit schakelen.

• Iron

Hoi Patje,

Mijn bike komt uit 2001, maar misschien werkt dat dan hetzelfde. Zou je mij kunnen vertellen hoe je dit kunt instellen?

Ik heb mijn beschrijving ooit op de PC gehad en na een crash van de harde schijf ben ik alles kwijt.

Ik zou je zeer dankbaar zijn.

Greetz Iron

• CrazyK

Iron,

ik denk niet dat het hetzelfde werkt, jouw fob heeft als het goed is nog een knopje, die van 2009 inmiddels niet meer.

grtz,

• Iron

Knopje of geen knopje, maakt ff niet uit, wat jij bedoeld is het zgn smart alarm. Dit zegt alleen iets over het inschakelen. Het instellen zou best wel eens hetzelfde kunnen werken, de techniek van H-D gaat wat dit soort zaken betreft niet zo snel als bij jappies.

Dus als iemand de beschrijving heeft, dan houd ik mij graag aanbevolen.

Greetz Iron

• Iron

Kan helemaal niemand uitleggen hoe je dit moet instellen op je alarm? :S

Greetz Iron

• willem

je alarm instellen vind je op de site van de hd dealer in den haag

http://www.harley-davidson-denhaag.nl/alarm-info

hier mag je zelf uitzoeken welk jaar

groeten willem

• Iron

Willem bedankt,

Maar dit is niet wat ik zoek, ik zoek hoe je het signaal kan instellen wanneer je het alarm in- of uitschakeld.

Nu maakt het alarm geen piep signaal meer als je hem inschakeld.

Thanks Iron

• Dombo

Alarm vanaf 2007:

Sirene met inschakelbaar piepsignaal

Om het piepsignaal van de sirene in – of uit te schakelen, draait u de contactsleutel 3 keer AAN en UIT.

Zet deze zolang in stand AAN totdat het lampje van het antidiefstalsysteem uitgaat.

Zet de contactsleutel in stand UIT zodra het lampje uit gaat.

Het lampje van het antidiefstalsysteem gaat weer branden.

Zet de contactsleutel AAN zodra het lampje uit gaat.

Nadat u dit drie keer hebt gedaan, wordt het piepsignaal in- of uitgeschakeld, afhankelijk van de actuele status.

• Iron

Dombo,

heb dit vandaag geprobeerd, echter zonder het gewenste resulaat.

Vanuit de uitstand 3x aan/uit en vervolgens op aan.

Als lampje uitgaat opnieuw aanzetten.

Daarna dit 3x herhalen?

Of alleen lampje uit, schakelaar aan, uit 3x?

B.v.d. Iron