Alarm sirene

• Iron

Afgelopen week het alarm eens getest, eigenlijk gewoon 8-)vergeten uit te schakelen. Maar het is altijd goed te weten dat hij nog een kolere herrie maakt als iemand er ongevraagd aanzit. Het alarm werkte nog prima, echter een dag later stootte ik tegen de motor aan en de knipperlichtjes gaan knipperen maar de sirene blijft stil. Heeft iemand hier ervaring mee, kan je de sirene los vervangen of moet je dan een hele module vervangen of is dit nog te repareren.

Heeft iemand hier meer ervaring mee, ik mag er toch vanuit gaan dat een sirene toch niet kapot gaat van het geluid maken?:X

Bij voorbaar dank.

Iron

• MissTaken

Hi Iron;

Misschien hoef je het niet zover te zoeken?

Ik bedoel: Bij de Fatboy van mijn mannetje slurpt het alarm de accu leeg..-> Misschien werkt die nog maar op halve kracht.

Kijk daar eerst ff naar.

Fijn weekend,

enne….het wordt mooi weer!!!!:?

Greetz Miss.

• Iron

Accu is nog prima in orde, motor van de Fat boy slaat mooi in het rond en slaat direct aan. Stroom is het probleem niet, waarschijnlijk zijn stembanden verrekt metr het harde gillen. Maar daar moet dat kreng toch tegen kunnen?

Greetz Iron

• MissTaken

Een hele stomme vraag van me dan:

Staat je alarm dan niet ge-deactiveerd? (z.g. ‘was-stand’),

-> dan piept je bike ook immers niet als een baby die shampoo in z'n oogjes krijgt ;).

mvg Miss.

• eus

Hoi Iron

Is het geen stil alarm ????

• Iron

Hoi Eus,

lezen is niet jouw sterkste kant he. Geef of een serieuse reactie of flikker gewoon ff op.

Iron

• thollanderke

Als ik me niet vergis maakt het standaard alarm ook nog gebruik van een interne batterij.

Misschien dat die naar zen mallemoer is.

Weet persoonlijk ook niet of dat iets met de giller te maken heeft.

Mischien dat andere prikkers daar een antwoord op hebben.

• U.S. John

meestal heeft zo'n alarm een klein geintegreerd piëzo piepertje,of het eenvoudig te vervangen is zul je zelf moeten bekijken…

als je zeker weet dat het alarm goed ingeschakeld is is dit typisch zo'n probleem waarvoor je naar de dealer zult moeten,ben ik bang,om zo op afstand te zeggen dat het dit of dat is valt in dit geval niet mee…

ik weet wel dat piëzo piepers niet zomaar stuk gaan….

• Konijn

Gewoon spanning op de luidspreker zetten, is dat nog een optie??

• miranda

lees nu je bericht ik ben de vrouw van de inmiddels overleden eus