versnellingsbak evo 4 speed

  • Peets HD

    yep , zo is dat .

  • Ultra

    Ron, waarom zou je 'm niet kosteloos weghalen, Hutten heeft toch alleen maar een offerte gemaakt. Voor €1800 krijgt tie dan gouwe randjes? Staat op Marktplaats zo snel 2 die 4-bakken aanbieden, waarvan 1 in iedergeval voor softail beide ver onder de €1000

    http://link.marktplaats.nl/340907697

    http://link.marktplaats.nl/341666787

    Ultra

  • ron

    Thanks voor de marktplaats adds. Had zelf ook al zitten kijken inmiddels, ook op ebay.us, vraag is of t past op mijn brommer en in wat koop je dan natuurlijk. Kan t niet beoordelen, omdat je t niet in werkende toestand kan zien/horen, dus blijft dan wel een risico denk ik. En geen garantie uiteraard.

  • Ultra

    Ron, voor minder geld dan 1 gereviseerde kan je 2 gebruikte kopen, risico van een miskleun moet je dan wellicht maar voor lief nemen en of het past of niet lijkt me niet al te moeilijk uit te vinden. Zie dat Hutten gereviseerde bakken op z'n site heeft staan, kan je niet iets met inruil oude bak of zo. Blijft, wat Dombo zegt, altijd verstandig om nog wat navraag naar prijzen te doen, Hutten heeft niet het patent op bakrevisie. Suc6 & wijsheid Ultra

  • Corné

    Ron,

    Als je kan haal hem daar gauw weg. Beetje absurd lijkt mij. Goeie tip: laat Supercycles in Kapelle hem eens beoordelen. Wat goed is blijft zitten en twijfel wordt vernieuwd. Heb de mijne daar 2 jaar geleden gebracht voor o.a. aanpassing van de keerring men heeft daar zeer slimme handelingen om ook dit euvel te verhelpen.

    Resultaat geen druppel olielekkage meer en schakelen als boter ! Was hiervoor € 750 kwijt, ook een hele hap maar verrekte betrouwbaar en de moeite waard.

    Hopelijk heb je er wat aan.

    Groeten,

    Corné.

  • ron

    Enne….zelf een hoofdas overzetten is dat te doen?? Of is dat rocketscience??

  • Peets HD

    zou ik niet aan beginnen ron , wat je dan doet is onderdelen vervangen maar dat heeft niks te maken met revisie .

    de kosten hoefen echt niet zo hoog te zijn , vraag hier en daar even na wat een andere shop er overdenkt .

  • Bram

    hallo mannen,(vrouwen)

    nu heb ik hier een softail uit 1994 met een 5 bak en evo blok, nu vindt ik mijn versnellngsbak best wel klappen met overschakelen zowel naar boven als naar beneden,

    nu weet ik niet wat normaal is moet hij herrie maken of moet het juist stil zijn.