bougie voor evo

• wilco

hallo,

vanmorgen na een service beurtje (olie,filters,bougies ect),

liep mijn dyna uit 96 helemaal kl*te (open lucht filter,se dempers verder standaard).

onderweg mijn oude bougies(h-d 6R5A)erin en hij loopt weer als een speer!.(nieuwe bougies waren ngk bpr5es)

nu is mijn vraag wat is nu een goede vervanger en waar rijdt de evo bezitter mee?

vg wilco

• Co

Voor een nagenoeg standard blok zijn de h-d 6R5A goed genoeg. Maar kijk bij de andere bougies de elektrode afstand eens na, dat wil nog wel eens een beetje verkeerd staan (de fabrikanten hebben daar schijnbaar moeite mee om dat fatsoenlijk af te stellen) en dan loopt het niet zo lekker.

Grtz.Co.

• wilco

nieuwe ngk''s waren volgens boek afgesteld.

liep stationair prima,maar op deellast alleen maar “petsen” uit het luchtfilter

• Hek

BPR5ES NGK Replaces Autolite 64, Bosch WR9D, Champion RN11YC,Nippondenso W16EPR-U, AC CR44NS. Inboard Marine Engines: Chrysler,Engines: Kawasaki. Outboard Marine Engines: Honda

volgens meneer google dan

• electra_glidejos

Gebruik al jaren accel naar volle tevredenheid in een standaardblok met K&N filter en Kerker dempers.

• marcel

wij gebruiken al jaren NGK BPR5ES zonder problemen , electroden afstand op 0.035" (bijna 0.90mm)

komt bij alle bougies wel eens voor dat er een rotte tussen zit, pech heet dat

andere opties Champion RN12YC, Autolite 4265

Marcel

BH

• Huub Reijven

Mijn Heritage uit 1992 wil niet aanslaan als er een paar weken niet op is gereden.

Als ik er dan nieuwe bougies in zet doet ie het weer.

Na weer enkele weken niet gereden te hebben is het weer hetzelfde. Weer nieuwe bougies (Champion RN12YC) er in en hij loopt weer.

Wie weet wat dit kan zijn?

Huub

• jean claude

ik rijd met bosch bougies de super 4. deze kan ik je echt aanraden

• bert

hallo

ik heb problemen met de bougies van mijn harley evo

zet ik er nieuwe in dan loop hij perfect

soms na 5km of soms na 40km klapt er minimaal 1 uit.

wie kan mij raadt geven

bougie die ik gebruik zijn champion RN12YC ook ngk geprobeerd

• DM

Wat bedoel je met eruit klappen, Bert?