Vork olie

  • leo v

    Hallo andre, je hebt het over een drain schroef onder aan de poten, maar is dat ook bij een dyna low rider uit 2003

    er zit wel aan elke kant een schroefje onderaan de poten, maar of dat een drain schroef is ?????? misschien weet iemand

    hier het antwoord op, ik hoor het graag.

    Ik vraag dit omdat ik de oude olie eruit heb gehaald en er nieuwe in gepropt hebt, er kwam 150 ml uit en ik heb er op advies

    van een garage houder 300 ml in gedaan, maar nu vind ik de voorvork weer te stug ( het is verdomme ook nooit goed )

    dus als iemand weet of die kleine schroefjes drains zijn dan zou ik dat graag vernemen van jullie, anders moet ik die

    bussen aan de bovenkant er weer uithalen, en dat is ook een gepiel, want eruit gaat makkelijk , maar om die bussen met die veren er weer in te doen dat is een rot job.

    dus ik hoor van jullie

    gr leo v

  • Baz

    R T F M

  • leo v

    Als ik the fucking manual had , nee als iedereen the fucking manual zou hebben , dan zou er geen forum bestaan met vragen over onze motor.

    gr leo v .

  • andre leijssen

    leo

    de schroefjes onderaan je poten zijn drains maar als je het voorwiel er uithaalt zitten onder je poten ook nog inbus bouten.

    hiermee kun je je onder poten los halen maar je kunt er ook je olie uitlaten doe dit poot voor poot anders valt hij valt hij uit elkaar.

    maar zo komt het laatste restje olie ook mee

    grt andre

  • leo v

    Bedankt andre, ik ga het gelijk doen.

    gr leo.

  • Miriam

    Goede dag allemaal, ik heb vorige week mijn voorvork veren vervangen met hyperprovering.

    Deze zijn een stuk korter en stugger dan de oude veren en nu vind ik de motor teveel stuiteren, hij klapt niet helemaal door zoals hij met de oude veren deed maar het is vooral zo wanneer ik rem dat hij stuiterd. Moet ik er dan wat meer olie bij doen?

    En laatst vertelde iemand mij dat er verhoging stukjes zijn voor op de veren zodat de vork wat met omhoog komt, hoe zit dat?

    Greetzz miriam