Harley Rijders gezocht Voor Een Surprise in Mei 2010

• Saks

oh? nou ik had het daar al aardig naar m'n zin. wat is er aan de goeie kant v/d states? goedkoper bier, mooiere vrouwen?

• U.S. John

yep,mooiere omgeving ook,beter gezelschap….minder luchtverontreiniging,mooier weer…..moet ik nog meer opnoemen?

oh,vergeet vooral t eten in de zuidelijke staten niet,mexicaans voedsel tot je knapt voor nog geen $10….

• Konijn

Ik ben nu wel bijna benieuwd naar het filmpje. Het is wel lang stil. Heb al een mailtje gestuurd maar ik heb het idee dat het “uit het oog, uit het hart” is. Jammer

• gert

hoi ja ben ook wel benieuwd waar de filmpjes blijven zou wel leuk zijn maar we wachten het nog ff af

grtz gert

• Manoushka

Beste rijders,

Even terug in de geschiedenis. omstreeks 13 mei 2010 zijn oa Papi, Pavel, Konijn, Dynax, Harley-Rude, Leo V, Gert61, Theo en R. Sonnega op de surprise geweest voor mijn oma die toen 71 werd. Dit heeft hier ook op de site gestaan. Oma heeft het hier tot 2 weken terug nog altijd over gehad.2 Weken geleden op een maandag is zij aan een hersentumor geopereerd door alle complicaties die daarbij zijn opgetreden en haar toestand die al niet goed was is zij alleen al die tijd tot aan nu niet uit de narcose gekomen. Gister hebben wij met de familie dan ook het vervelendste besluit ooit moeten nemen en dat was de beademing stoppen. Zij kon wel zelf ademen maar dat ook dat vanzelf zou stoppen zat er aan te komen.

Vanmorgen om 06:00 is zij in alle rust heen gegaan. wat een vreselijke dag. Om oma toch nog 1 keer een dag te geven die zij ook echt op en top verdient wil ik langs deze weg vragen/een oproep doen voor weer wat rijders die vrijblijvend een halfuurtje voor mij heeft om aanstaande vrijdag middag de wagen te leiden van het opbaarcentrum naar het crematorium.ik weet dat het kortdag is, helaas kan ik daar ook niets aan doen, het liefst zou ik haar nog jaren bij mij willen hebben.

hartelijke groet,

manoushka kasbergen

Meo-1983@hotmail.com

• Manoushka

Beste rijders,

Even terug in de geschiedenis. omstreeks 13 mei 2010 zijn oa Papi, Pavel, Konijn, Dynax, Harley-Rude, Leo V, Gert61, Theo en R. Sonnega op de surprise geweest voor mijn oma die toen 71 werd. Dit heeft hier ook op de site gestaan. Oma heeft het hier tot 2 weken terug nog altijd over gehad.2 Weken geleden op een maandag is zij aan een hersentumor geopereerd door alle complicaties die daarbij zijn opgetreden en haar toestand die al niet goed was is zij alleen al die tijd tot aan nu niet uit de narcose gekomen. vrijdag hebben wij met de familie dan ook het vervelendste besluit ooit moeten nemen en dat was de beademing stoppen. Zij kon wel zelf ademen maar dat ook dat vanzelf zou stoppen zat er aan te komen.

Zaterdag om 06:00 is zij in alle rust heen gegaan. wat een vreselijke dag. Om oma toch nog 1 keer een dag te geven die zij ook echt op en top verdient wil ik langs deze weg vragen/een oproep doen voor weer wat rijders die vrijblijvend een halfuurtje voor mij heeft om aanstaande vrijdag middag de wagen te leiden van het opbaarcentrum naar het crematorium.ik weet dat het kortdag is, helaas kan ik daar ook niets aan doen, het liefst zou ik haar nog jaren bij mij willen hebben.

hartelijke groet,

manoushka kasbergen

Meo-1983@hotmail.com

• MissTaken

Hallo Manoushka,

Ik wens jou en je familie in elk geval veel sterkte toe in deze moeilijke tjjd.

Greetz Miss

• thollanderke

Langs deze weg sterkte voor heel je familie met het verlies van een dierbare.

Sterkte

• Dombo

Sterkte…