Dag Harley Rijders of Hells Angels :D
Dit is misschien geen normale oproep maar ik hoop dat er mensen zijn die mij willen en kunnen helpen.
ik heb een Oma van 70 jaar die dit jaar 13 mei 2010, 71 jaar wordt.
Maar al met al echt een hippe, vlotte, nog bijtijdse oma.
Niet een standaard type 71.
Al heel vroeg lag haar interesse bij harley rijders en weet ze ook niet hoe hard ze naar buiten moet rennen wanneer zij een hele bende harley rijders voorbij hoort racen.
Vooral wanneer er ook een vrouw tussen zit vind ze het helemaal geweldig.
Altijd zegt ze dan ook: Als ik nog jong was dan zou ik het wel weten.
Zo heeft zijn ook 2 zoons die in hun jongere jaren beide een harley in hun bezit hadden waar zij ook enorm trots op was en waar ook alle kleinkinderen mee op de foto moesten.
Jammer genoeg is hun hobby Harley geeindigd.
Maar oma's kick op harleys blijft.
Nu is het zo dat ze al enkele malen op het randje van haar leven heeft gelegen en ondanks het nu heel goed gaat denken wij altijd nog steeds dat ze niet heel erg oud nog zal worden.
Wat ik dus heel graag zou willen is dat zij met haar verjaardag verrast kan worden met een ritje achterop een Harley en het liefst met meerdere harley rijders.
Dit is haar grootste wens !!!! en hoop ik dat deze voor eens in vervulling kan gaan.
om en nabij 10 rijders zou perfect zijn.
Het hoeft echt geen rit van een uur te zijn .. een kleine 30 min is al voldoende.
Mijn voorkeur gaat uit naar zondag 9 mei of zaterdag 15 mei ..
En dat de rijders zich dan verzamelen in Capelle aan den IJssel beneden bij haar flat.
Ik hoop dat ik hiermee vrijwilligers kan vinden die mijn oma de dag van haar leven willen geven die zij nooit zal vergeten