Dyna; PosiTrac of True track?

• Baz

De stabiliteit van mijn 2005 FXDXi is in de bochten verre van ideaal

te noemen. Dus wil ik een Sputhe PosiTrac of True Track set monteren.

Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil graag weer eens een vlotte bocht nemen

zonder m'n hart in m'n keel te krijgen!

• Peets HD

true track is zeker een goede optie , ik heb zelfs een fxr met een beetje te veel vermogen en een dikke band van en stabilizer voorzien .

Deze heb ik gemonteerd aan achterbrug en schetsplaat van de motormount , zelf dit heeft een verblufend resultaat opgelevert .

Dyna is een stuk onstabiler dan een fxr , true track is een goede aanrader voor rubbermount harleys .

gr peet

• Baz

Bedankt voor je reactie Peet,

Verder nog maar even gegoogled;

Het gaat een Sputhe PosiTrac set worden en laat het nog weten

hoeveel m'n Dyna hiervan opknapt!

• Peets HD

oke . dat willen we allemaal graag weten .

• ronaldo

Voor meer keuze :Google eens : Bagger Brace of ook : Throttleupindustries.com , deze kosten ook geen grondspeling.

grtz

R

• Baz

He Ronaldo,

Ik heb geen Electra of Roadking maar een Dyna! Bedankt voor het

meedenken, maar 't is wel net anders.

Maar uh, hebben we hier nog Dyna-rijders die wel eens een bocht op

tempo willen nemen of hoe zit dat?

• thollanderke

Jazeker en kan er over mee spreken dat de wegligging inderdaad niet zo super is.

Bij mij niet zo zeer de bochten op snelheid maar heb het een keer meegemaakt op hogere snelweg snelheid dat de achterkant een beetje rubberachtig werd om het maar zo te zeggen.

Heb de vraag wel eens gesteld aan andere Dyna piloten maar de meesten zeggen dan van "die van mij niet hoor''

Dus dacht dat het aan mij lag.

Ben zeer benieuwd of het systeem dat je gaat plaatsen in de praktijk ook zo goed werkt.

Dus ik ga je bevindingen zeker volgen mocht je zo op de prikker zetten.

:)o:)o:)o

• Peets HD

het ligt zeker niet aan jou thollanderke , het is een bekend verhaal en trou track zorgt voor veel betere stapilisatie .

• Bugeater

Yep, ook de mijne ‘wobbelt’ . Ik moet zeggen dat ik sinds kort de luchtvering achter wel wat vaker controleer, en dat scheelt een paar onderbroeken… Net als bandenspanning etc. Zijn ze toch gevoelig voor. Ik heb een paar nieuwe achterbrugrubbers gekocht (de schijnbaar ‘verbeterde’ versie), die gaan er van 't winter nog in, wellicht dat dat ook nog wat helpt.

• Baz

Nog steeds geen PosiTrac set binnen….

Als het nog komt ga ik jullie in het voorjaar vertellen hoe het bevalt,

heb geen hekel aan kou of regen maar deze pekel / sneeuwbende

vind ik niks.

Fijne kerst allen