ombouw FLHS naar ROAD KING

• Rick

Is er iemand die ervaring heeft met het ombouwen van een FLHS (met zo'n lelijke koplampunit) naar een ROAD KING?

Wat is er nodig en natuurlijk, wat kost het.

Alvast bedankt voor jullie reactie's

• electra_glidejos

Heeft begin dit jaar een art in bigtwin gestaan over een flhs omgebouwd naar roadking.

Alles is te koop of om te bouwen.

Goedkoper is het om een chrome koplampcover te scoren, ziet er beter uit als het kunststof exemplaar. Met de ossekop moet nl. ook het tellerhuis veranderd worden.

• Bugeater

Ik heb m'n FLTC naar een ‘soort van’ RK omgebouwd.

Tja, wat het kost? Koplampunit, tanks, uitlaten, stuur, controls, kabelboom, spuitwerk, aanpassen binnenpoten voorvork & allerlei tierelantijntjes (contactslot, km-teller, controlelampies, passinglights, zadel). Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, en afhankelijk wat je zelf kan (…..of wie je kent…), loopt het al gauw in de paar miel.

• Rick

Mooi ding. Wat ik eigenlijk alleen maar wil, is van die lelijke teller unit af.

• Peets HD

ik heb dat lang geleden is gedaan , zeg maar gelijk met de eerste road king . het koplamphuis was toen van exotic , mischien kan je miss is vragen of ze het wil zoeken op het net voor je .

gr peet

• U.S. John

dit was ooit een Electraglide,ik kocht een “ossekop” uit de sixties voor €150 (moest ik wel ff voor zoeken),niks paste er eigenlijk dus heb alles zelf moeten doen,de bedrading was een nachtmerrie,maar al met al toch leuk geweest om te doen…..

• Saks

daar kunnen wel wat mensen mee helpen denk ik…

• Saks

goh, stond die cirkel daar toevallig of ben ik nou de enige die het opvalt?

• U.S. John

…….sjezus………>:D<

• Hek

Ah, dus dat is nou een ossekop uit de sixties. Werd die ossekop gelever met of zonder die zonnebril B)-