BPM en netto catalogusprijs

  • luny67

    Ik hoefde niet naar lelystad omdat deze motor uit belgie komt en je dan een een of ander bewijs (COC? ofzoiets) erbij hebt en dan gaat de keuring zowieso sneller . Hij bekeek de motor wel maar volgens mij hoefde hij niet echt wat te bekijken. Of hij kon niks zeggen omdat dit een motor was die in Belgie al op de weg geweest is? Ik weet het niet, stelde in mijn geval gelukkig weinig voor

  • wezep_oene

    heeft ook met de frame nummers te maken, hier op Aruba verkopen ze ook gewoon de nummers die beginnen met een 5 en die zijn EU goedgekeurt ofzo…

  • wezep_oene

    maar Luny67,

    wat was je allemaal kwijt als ik vragen mag om hem op kenteken te krijgen? ja de bpm kosten en de rest….?

  • Wawan

    Beste Eric , kwam je wel uit met de BPM berekening . Zal best wel , want je kreeg heel veel adviezen en reakties van mensen . Als je de reaktie van Miss Taken (12/10/2009) en van Wawan ( 13/10/2009) goed hebt gevolgd , dan komt je heel ver en de uitkomst was heel duidelijk . Ik wil je ook antenderen dat je niet door elkaar moet halen tussen Duane en RDW . Dat zijn twee verschillende instanties . Voor BPM ga je naar de Duane en voor keuring ga je naar RDW . Ik heb hier een BPM berekening gemaakt voor je FLTFSE-2 Bj.2006 ( stel dat de kleur is Zwart , want andere kleuren of Two-Tone zijn duurder) .

    * Catalogusprijs (volgens Tabel van Dealer) is ; ——————————————————————————–€ 25.430,00

    (Mot.rijwiel met Catl.prijs Max tot € 2.133,– is 10,2 % en meer is 20,7 % : 20,7 % X € 25.430,00 = € 5.264,00

    Vermindering ( volgens Duane Catalog-lijstje) is € 224,00 _

    ——————–

    BPM minus vermindering ; € 5.040,00

    =========

    Korting Afschrijving Procentage de ouderdom van Rijwiel Bj.2006 tot Bj.2011 = 66 % (zie Tabel v.Duane)

    Vermindering Procentage is; 100% - 66% = 34% . Totaal BPM ; 34% X € 5.040,00 = € 1.714,00 (afgerond) Dit bedrag komt uit wanneer je zelf aangifte moet doen . =========

    Groetjes en succes , Wawan .

  • Pini

    Kan ik achter komen

    PLEASE CALL GEORGE #786-227-2680 FOR MORE INFO.

    2005 FLSTN SOFTAIL DELUXE, BLACK CHERRY, 6455 MILES, HERITAGE SADDLEBAGS, LOW SEAT HEIGHT.

     GENERAL INFORMATION

     Insurance  Get an Insurance Quote

     Manufacturer  Harley-Davidson

     Model Year  2005

     Model  FLSTN/FLSTNI Softail® Deluxe

     Price  *$13,995.00

     Color  Black Cherry Pearl

     Stock Number:  BNY043217

     Miles  6455

     DIMENSIONS

     Length  94.7 in.

     Weight  676.0 lbs.

     Ground Clearance  4.8 in.

     Wheelbase  64.5 in.

     Seat Height  24.5 in. (Laden - reflects 180 lb. operator weight)

     ENGINE

     Engine  Twin Cam 88B™

     Displacement  88.0 ci

     Bore x Stroke  3.75 in. x 4.00 in.

     Torque  85.0 ft. lbs. @ 3000 rpm

     Compression Ratio  8.9:1

     Fuel System  Carburetor or Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)

     Fuel Capacity  5.0 gals.

     Clutch  Multi-plate clutch with diaphragm spring in oil bath

     Exhaust  Over/under straight shotgun w/shorty duals

     DRIVETRAIN

     Transmission  5-speed

     Final Drive  Carbon fiber belt

     BRAKES/WHEELS/TIRES

     Brakes  Front: 11.5 in. x 0.20 in.

    Rear: 11.5 in. x 0.23 in.

     Tires  Front: MT90-16

    Rear: MU85B16

     OPERATIONAL

     Suspension  n/a

     OTHER

    Wat moet ik voor deze motor aan bpm en Btw betalen.

    Groet,

  • Eric

    aanschafprijs, transportkosten, BTW, BPM, ombouw en keuringskosten Lelystad een kleine € 15-16.000,–. Dus de vraag is

    of je voor dit geld een motor hier in Nederland kunt kopen met garantie……ik denk het wel.

    groeten,

    Eric

  • USA John

    wil jij beweren dat er 7000 euro bij komt?

  • Eric

    John het leven is duur in Europa, aanschafprijs Us 14.000,– is ongeveer € 10.000,–. Vervoer naar de haven, inkratten vervoer per boot incl. verzekering € 1.000,– inklaren door Expediteur, BTW en BPM en € 800,– voor een keuring. Lopen de kosten helaas snel op.

  • rob57

    Hoi eric moet je ff naar de site gaan van www.autotelex.nl dat kost 15 euro en die geeft aan wat je kwijt bent aan BPM en je kan het gelijk uitdraaien op de printer, heb het zelf ook gedaan en de RDW/douane accepteert het