Olla bikers B)
Ik ben Spikey, Degene die de bikes bouwde voor pietje hofman, 8 dagen in de week, 27 uur per dag.. meneer violator bedacht de vorm en ik bouwde de bikes af.. helaas kregen we ruzie waardoor ik stopte bij violator, pietje en violator gingen daarna hard bergafwaarts, erg jammer maar helaas.. je kan nu eenmaal niet elke maand met een pagina in de easyrider staan, ommenabij elke show een stand hebben en je enigste bouwer niet de tijd gunnen om een supervette bike af te bouwen zonder op een gegeven moment ruzie te krijgen met iedereen en failliet te gaan… RiP Violator motorcycles.. vele mooie momenten mee gemaakt in vele landen en plaatsen, zo vaak eerste en tweede geweest.. zelfs 1ste, 2de en derde tegelijk.. schitterend was dat.. Ik had zelfs een website violator on tour,. maar helaas meneer was jalours op mijn schitterende site die ik in mijn weinige vrijetijd gebouwd had en onderhield.. de opmerking die volgde was,. kan je beter in de bikes stoppen die energie. hahaha.. werkte al van ma tot ma.. was alleen met avondeten thuis en snachts een paar uur, als ik de nacht al niet op de zaak doorbracht.. met vreten van de mac of snachts de shoarmaboer.. 36 uur aan 1 stuk je eigen de tering werken voor het wcs in vegas om dan een dag of 2 vantevoren te horen krijgen dat je nie mee mag/kan.. 8 dagen aan 1 stuk werken om een sms te ontvangen dat het wel een pretpark lijkt als je dag 9 niet overwerkt.. hahaha tja buiten alle ellende die hij zich met klanten op zijn nek haalde moet je gewoon niet zo werken, dan duurt het niet lang alleer je zaak kapot gaat en je je moet schuilen en verstoppen voor allerlei boze klanten.. hoorde zelfs dattie onder gedoken zat in italie.. in een metaalfabriek.. denk ja dat is wel een plek voor hem, zo istie ook begonnen tenslotte voor die pa's machinefabriekje erfde en om zeep hielp
Anyways, was een gouwe tijd.. mooie fietsen gebouwd en veel geleerd.. Ode aan de Angels en aan alle andere bikers op de wereld… viva harley davidson
Bikersgroet van Spikey once a Violator always a Violator ~ Performance beyond the edge