Slecht starten streetbob 2009

• germt slager

Hoop dat je meer geluk hebt dan ik, nieuwe wide Glide bij HCS zoetermeer vandaan, 2 jaar aan het lijntje gehouden, doen ze allemaal we een beetje is de vaste dooddoener, via Harley benelux zeiken helpt ook niet, die verwijst je gewoon terug naar je dealer.

uiteindelijk laten tunen bij vosselman performance.

nu loopt en start hij een stuk beter, maar nog steeds niet perfect

kan gerust wel een aantal keren rondgaan en geeft dan bij het aanslaan een echte doodklap.

volgens mij moet je je fiets gewoon terugzetten en pas weer meenemen als het goed is , ze kunnen het wel maar verrotten het gewoon.

veel succes, Germt Slager

• Peets HD

dat begrijp ik niet , ik werk zelf ook met het software van vosselman en alles is er uit te stellen of te regelen .

• GV

Germt,

Die klacht heb ik niet van jou gehoord.

Graag even contact.

Gerrit

• Moz

Hallo,

Ik ben vrijdag naar de dealer geweest,en natuurlijk geloven ze mij niet.

Zij hebben wel 50 starts gedaan en altijd starte hij van de eerste keer,dus ik ben een leugenaar?

Heb mij daar even boos gemaakt en de baas er bij gehaald maar die geloofd zijn mensen natuurlijk.

Na veel grommen en tieren is de baas op mijn motor gaan rijden en bij terug komst deze nog eens gestart,hij sloeg meteen aan natuurlijk.

Na 2 minuten probeerde hij nog een keer,noppens,starten ZEER moeilijk,nog een 2 keer, starten hij nog SLECHTER.

Je had die gezichten moeten zien,op eens was iedereen van de winkel weg,ik zei is dit normaal, nee zei de baas.

De baas zei dat iedereen dacht dat ik van deze motor af wou,mis gedacht dus.

De baas gaat persoonlijk dit probleem oplossen,ben benieuwd!!!

Word vervolgd

Mvg,Ronny

• streetbob

Hoe is het nou afgelopen met je streetbob ?????

• Moz

Hallo,

Voor een lang verhaal kort te maken,ze hebben bij mijn daeler niets kunnen vinden.

Ik heb contact genomen met harley benelux en het probleem uitgelegd en de dag daarna stonden ze bij mijn daeler.

Ze hebben zitten zoeken,de volledige dag, en niet echt iets gevonden.

De mensen hebben toen naar engeland gebeld,van die mensen moesten ze de kabel vervangen die van de krukassensor naar het ecm doos gaat.

Dat hebben ze dan ook gedaan.

Mijn motor ben ik donderdag 16 juli gaan halen en ik heb nog altijd geen start probleem gehad.

Ik ga nog enkele dagen afwachten voor ik begin te juigen.

Als het probleem zich nog voor doet dan gaan ze een volledige nieuwe kabelboom steken,en krijg ik een vervangmoto volledig gratis.

Hopelijk is hij nu gemaakt en kan ik gerust op vakantie vertrekken.

Toch allemaal bedank voor de reactie.

Mvg,

Ronny

• streetbob

Goed te horen dat alles nu goed werkt.

Hopelijk blijft het zo,pretttige vakantie en veel plezier met je streetbob.

(tu)

• e.hoogwerf

He motorvriend

Ik hoop je motor nog steeds geen kuren heeft.

Wij zijn nl in het bezit van 2 x een streetbob.

1 van 2007 en 1 van 2008.

Die van 2007 heeft ook start problemen gehad,maar bij de harley dealer oit in breda wisten gelijk wat er aan de hand was.

Het was volgens hun een streetbob kwaal.

Oit heeft dit voor ons goed en kosteloos opgelost.

Dus wil je er alles over weten,even oit in breda bellen.

Veel rij plezier.

Gr The wizzard

• Shovel77

Ik sta op het punt zon ding te kopen …… maar nu weet ik het zo zeker nie meer

• Tom

Als je er echt niet uit komt.

Neem eens kontakt op met

Peter van der Barselaar (Die van de cursussen uit Big Twin)