verwijderen primairedeksel sportster

• Tim

Vraagje,

Ik probeer de primaire deksel van mijn 1988 sportster te verwijderen.Het probleem is dat hij aan de koppelingskant blijft steken is dat normaal?

Ik heb rondom de inbusboutjes verwijderd, de voetsteun en nog een een zelfborgende moer linksonder. Als ik dan de koppelingshandel intrek dan beweegt wel het linkerdeel van de deksel maar rechts blijf hij op zijn plaats.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of vergeet?

Alvast bedankt,

Tim

• Tim

Ik heb hjet gevonden.

Tim

• Peets HD

je vergeet je koppelings stift terug te stellen , teminste rechtsom naar binnen te draaien .

• Tim

Peets,

Klopt ik had er in het boek overheen gelezen, nog bedankt voor je reactie.

• e de vries

ik kan het koppelingsdeksel er niet afkrygen?

wie heeft de oplossing?

• Konijn

Lees het antwoord van Peet of begin zelf eens een topic ipv iets uit 2009 naar voren te halen wat nogal verwarrend kan werken.

• dirk

ik heb eens een vraagje ik krijg het primaire deksel er niet af ik ken er wat van maar het lukt niet ik heb aal de inbus boutjes er uitgedraait en de parker vijs maar het is gelijk of er vanbine iet vast zit maar inieder geval ik denk da jullie me gaan kunnen gelpen

gr dirk

• Konijn

Lees het antwoord van Peet (nog een keer, hoe moeilijk kan het zijn) of begin zelf eens een topic ipv iets uit 2009 naar voren te halen wat nogal verwarrend kan werken.