revtech blok

• klaas

hoi

inmidels een paar pagina's terug staat een onderwerp over een revtech blok, t enigste wat ik lees is dat ze slecht zouden zijn maar niemand vertelt wat er dan mis mee is, of zou zijn

kan iemand mij de problemen van een revtech blok vertellen?

mvg klaas

• Konijn

Ik begreep dat er nog iets origineels van HD op je motor moet zitten om het ook een HD te laten zijn. Laat dat dan in ieder geval het blok nog zijn. Misschien dat daarom er geen reakties meer gekomen zijn.

Gr + wortel

• TieRib

Iets origineels van HD en dan het blok?

Wat dacht je van S&S!

Doen we alleen een origineel stickertje op de tank.

• frank

immitatie stickertje is een stuk goedkoper

staan hier op de marktpagina, heel vel kan je lekker blijven plakken

• klaas

dat bedoel iuk dus, gewoon een serieuze vraag en je krijgt weer domme antwoorden, misschien bouw ik wel geen harley

mvg succes verders op deze pagina

• hein

misschien zijn er hier weinig mensen met eigen ervaring met het revtech blok. op amerikaanse prikborden heb ik wel een enkele keer over problemen gelezen, maar dat betrof met name de grote 100+ inch blokken. er wordt daar ook geklaagd over problemen met andere blokken. als je kiest voor een S&S blok heeft dat wel het voordeel dat veel onderdelen met hd onderdleen uitwisselbaar zijn.volgens mij is dat met het revtechblok niet of minder het geval

suc6 met je keuze

• klaas

thnks hein

mvg klaas

• Lemmy

http://www.hotrodbikes.co.uk/revtech.htm

• Charley

Hoi Klaas,

Als je tijd hebt, ga dan even naar de Expo Beurs in Rosmalen.

Daar Staat Custom Chrome Europe, www.custom-chrome-europe.com

http://www.customchrome.com/catalogs/ccp2008/full.asp?page=472

Kun je zelf je vragen stellen en direct beantwoordt krijgen, als het goed is !?

Suc6,

Charley

• klaas

als ik goed lees op de site/link gaat om een kleplichter blok, die heb ik dus niet,

er hangt wel een kaartje aan dat bij kleplichter/kopaanpassingen degarantie vervalt

denk dat t meeste kritiek van horen zeggen is en of jaloezie ofzo misschien wel alleen al omdat t geen echte harley is

maar ja ik bouw voormezelf toch wat ik mooi vindt

mvg