Harleyworld Apeldoorn stopt per 1 september

• Iron

Pas op, hier heeft Hans Miedema niets mee mee van doen. Dit is een objectieve waarneming van mijzelf. Heeft niets met afzeiken te maken. Heeft die Hork het zelf naar gemaakt met z’n denigrerende praatjes. waarom denk je dat Apeldoorn dicht gaat, vast niet omdat de Hork het daar zo goed doet. Het is een vervelende irritant mannetje met een verkeerde instelling, het is jammer. Heb mijn bormmert in Amsterdam gekocht bij Patrick, fijne snuiter met hart en verstand van Harley, denk niet meer dat hij daar werkt. Ben daarna 1x terug geweest voor info, toen de Lauffer tegen het lijf gelopen. Wat heeft die vent toen een ongelofelijk lulverhaal opgehangen. Echt Harley onwaardig. Mij zien ze daar niet meer. Zijn in Nederland echt nog wel harley zaken te vinden die wel enige verstand van zaken hebben.

Ik wens Hans Miedema heel veel sterkte, en dit geldt ook voor al het personeel van Harley World.

Greetz Iron

• hr

waarom wordt er hier tocg zo negatief over de harley world dealer apeldoorn en nu dan amsterdam geprikt ?

• Pino

Ja, dat vraag ik me ook af. Tot nu toe heb ik goede ervaringen ook met garantie e.d.

• DynaFTW

Nou als je door die Miedema voor 900 opgelicht wordt en je gaat verhaal halen en je wordt die zaak uit gejaagd dan begrijp je dat je zo over ze denkt.

Er werkt daar maar een persoon in Amsterdam die verstand van zaken heeft en dat is Kees de rest denkt alleen aan euro's en dan kan je oprotten.

Er zijn er nog zat waar je wel met respect wordt behandeld.

Gr DynaFTW.

• HP&F

Ongelooflijk wat een bullshit, wij hebben er al 4 gekocht en alleen maar goede ervaringen zowel met verkoop, garanties etc, Maakt ons niet uit we rijden er een stukje voor om, doen zij ook voor ons!

Heb het elders ook anders meegemaakt.

Hans en Patricia heel veel sterkte en voor Jurgen en Diana veel succes!!!Pino schreef:

>

> Ja, dat vraag ik me ook af. Tot nu toe heb ik goede

> ervaringen ook met garantie e.d.

• merry

ach je mist niks

• JosV

Ik heb er ook 2 Harley's en een Buell gekocht.(omdat ik er gunstig in kon ruilen)

Ben er overigens wel netjes behandeld maar wat ik niet begrijp is dat zo'n zaak uit het niets ineens in Arnhem begint en vervolgens failliet gaat en in Apeldoorn vrolijk weer opnieuw begint. Ik rij en sleutel al meer als 26 jaar aan Harley's maar vond dat ze weinig verstand van zaken hadden.Bovendien heeft Hans Miedema me zelf verteld dat ie uit de IT-wereld kwam.Een kennis van mij heeft South East motorcycles met hard werken en liefde voor de Harley opgebouwd. Is gewoon achter z'n woonhuis begonnen en vervolgens groter gegroeid.Verkopers in Arnhem wisten het verschil tussen een shovel en een evo nog niet. Er liepen gewoon populaire marktkooplui rond die je een Harley door de strot probeerden te duwen.

Als Hans Miedema ernstig ziek is wens ik hem toch alle sterkte toe.

• B.Real

Als die Lauffer de toko nu in A'dam gaat runnen lezen we binnenkort wel dat daar de boel ook dicht gaat…

Of de geldschieters zijn echt blind, of het is gewoon een wiswasoperatie voor drugsgeld maar geld verdienen kan die Lauffer nooit.

• Harleyenthousiast

Ik moet zeggen dat ik altijd netjes en correct ben geholpen bij Apeldoorn, heb meerdere malen een garantie probleempje gehad met mijn nieuwe fatboy maar die zijn naar alle tevredenheid opgelost door Harleyworld , ik denk dat de mensen die zo afzijken hier op het forum gezien hun reactie's zelf niet helemaal normaal zijn behandel iemand zoals je zelf behandeld zou willen worden. gr Bjorn ps hoorde ook dat er weer een motorzaak in kwam? weet iemand daar wat vanJosV schreef:

>

> Ik heb er ook 2 Harley's en een Buell gekocht.(omdat ik er

> gunstig in kon ruilen)

> Ben er overigens wel netjes behandeld maar wat ik niet

> begrijp is dat zo'n zaak uit het niets ineens in Arnhem

> begint en vervolgens failliet gaat en in Apeldoorn vrolijk

> weer opnieuw begint. Ik rij en sleutel al meer als 26 jaar

> aan Harley's maar vond dat ze weinig verstand van zaken

> hadden.Bovendien heeft Hans Miedema me zelf verteld dat ie

> uit de IT-wereld kwam.Een kennis van mij heeft South East

> motorcycles met hard werken en liefde voor de Harley

> opgebouwd. Is gewoon achter z'n woonhuis begonnen en

> vervolgens groter gegroeid.Verkopers in Arnhem wisten het

> verschil tussen een shovel en een evo nog niet. Er liepen

> gewoon populaire marktkooplui rond die je een Harley door de

> strot probeerden te duwen.

> Als Hans Miedema ernstig ziek is wens ik hem toch alle

> sterkte toe.

• Harleyentousiast

B.Real schreef:

>

> Als die Lauffer de toko nu in A'dam gaat runnen lezen we

> binnenkort wel dat daar de boel ook dicht gaat…

>

> Of de geldschieters zijn echt blind, of het is gewoon een

> wiswasoperatie voor drugsgeld maar geld verdienen kan die

> Lauffer nooit.

Wat een bullshit kerel ten eerste weet je niet hoe het zij gefinancieerd zijn en iemand van betichten van witwaspraktijken is gewoon zielig misschien moet je naar amsterdam rijden en dat melden aan kees maar geloof dat je daar een te grote schijtbak voor bent

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.