harley davidson neemt mv augusta over ben benieuwd wat voor soort motoren hier uit komen http://www.autoblog.nl/archive/2008/07/12/argh-harley-davidson-neemt-mv-agusta-over#post-15435
Driekwart van je Harley komt uit het “land van de rijzende zon”. Tenzij je een echte ouwe hebt of een zelluf bouwer.
Je kan zeggen wat je wil van die Japanse fabrikanten maar ze kunnen wel een kwaliteit neerzetten waar Harley niet bij in de buurt komt.
Overigens kunnen die sushibakkers uit de “customscene” ook nog eens waanzinnig mooie “ouwe school” Harley's bouwen.
BlaBlaBlaBla, never, nooit van mijn levensdagen niet !!!!!!!!!! Al maken ze 100000000000x betere fietsen.
Het blijft allemaal nep. Een Harley leeft. Bij zo'n Japanse fiets lijkt het of er een electromotorje in het blok zit en dat er ergens en luidsprekertje zit dan motorgeluidjes produceert. Het heeft hét gewoon niet.
Maar ieder zijn gebrek, zullen we maar zeggen.
Ben nogmaals zeer verheugd dat MV “Europees/Amerikaans” is/blijft.
Groeten Jenzel
Ja inderdaad bla bla bla bla, maar volgens mij bedoelde ik iets anders met mijn verhaaltje. Overigens, ik rij 30 jaar motor waarvan de laatste 27 op een Harley, de 6e inmiddels. Dat zegt misschien iets over mijn voorkeur. Ook heb ik in die tijd diverse motoren, waaronder ook jappies, als 2e fiets er bij gehad, dan vallen bepaalde zaken toch wel op wat betreft prijs / kwaliteit verhoudingen.
Vraag ik me alleen maar af of M.V. Agusta wel zo goed af is bij een “company” die zich soms drukker lijkt te maken om de verkoop van merchandice dan om de kwaliteit van hun motoren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?