fatbob verlichting

• mario

ik zou de dubbele koplamp alle bij in stad verlichting laten branden

bij de dealer zijden ze dat ze dit niet konden

weet iemand die dit al voor elkaar heeft en waar hij

dit heeft laten doen

alvast bedankt mario

• Peets HD

zo moeilijk kan het niet wezen , waar zit je in de buurd ?

• mario

roosendaal

• Peets HD

Ik zou het voor je kunnen doen maar ik denk dat er wel bedrijfen in de buurd zitten die het voor je kunnen regelen .

Wacht je oproep even af , als er niemand reageerd dan doe ik het wel voor je .

groeten peet

• mario

ok peet dan hoor je mischien nog van me

alvast bedankt voor het reageren

• john l

wat is er voor verschil dan ? is een groot licht en een klein? stadsverlichting is dat kleine extra lampje in het lamphuis wil je die laten branden?

• Peets HD

Hij wil gewoon dimlicht en groot licht in bijde lampen .

en die mogelijkheid is er altijd .mischien nieuw fitinkje of weet ik het , niet zo moeilijk dus .

• mario

ja ik wil gewoon twee lampen stadslicht en groot licht als het mogelijk is.

de reden is mooier zicht aan de voor kant en waar je ook komt zeggen ze

altijd er is een lamp kapot en daar word ik een beetje moei van.

• Peets HD

Zoals ik al zei , er is altijd een manier .

• john l

ja voor een dealer word het moeilijk als hij na moet denken had hier laatst iemand met een probleem met het stationair toerental het liep soms veel te hoog het betreft een motor met magneti injectie, hij was er mee naar een dealer geweest en deze stak de diagnose stekker in demotor terwijl deze teveel toeren draaide, volgens de dealer was er geen foutcode dus was alles goed, zelfs een andere dealer kon het niet vinden, na 5 min was hier het probleem opgelost de stekker van de automatische shoke was gecorredeerd en daardoor kwam hij soms niet meer terug,en dan ben ik geen monteur.