clubhuis HDC Utreg

• marco jansen

Vanmiddag effe weze kijken in Utrecht bij nieuwe clubhuis was erg mooi geworden en ook de customdag was ok !! mooi weer en gezellig

• Herrie

Thanks Marco….het was echt een topdag!

Enneuh….volgend jaar verwacht ik je gewoon weer en dan samen met je pa ;)

Nogmaals beterschap gewenst voor hem.

• Kaat

Het was super op vandaag bij jullie weer eens op bezoek te zijn.

Heb je maar even gesproken maar was fijn om jullie weer te zien hoor.

Clubhuis is kei mooi geworden en dan wel in 4 weken tijd mannen helemaal geweldig.

Groetjes Kaat

• heavymetal13

Vrienden,

Het was weer super gezellig, goede bands, lekker bier, mooi weer en het clubhuis is (weer) ronduit geweldig, chapeau !

CU soon

• Dombo

Foto's te zien op http://www.hdcutreg.nl

• marco jansen

Ja bedankt !! ook namens mijn Pa gaan die ouwe Shovel gauw weer laten rijden

hoorde gisteren van mijn Pa dat betreffend persoon veroordeeld wordt voor de schade aan de Harley en dat hem poging zware mishandeling of poging doodslag ten laste word gelegd maar daar moet de officier van justitie zich nu over gaan buigen.

• heavymetal13

He Marco,

Wat is er gebeurd ?

In Oudewater stonden jullie en de Harley's nog ongedeerd bij elkaar….

• marco jansen

Ja dat klopt en na een leuke rit rijden we op de weg naar huis waar wij terug schakelen omdat het bij ons in de buurt een 30 km zone is en geven weer gas en op moment dat we 30 km zone inrijden springt er zomaar een man de weg op zo voor de Shovelhead van mijn vader waardoor hij probeert de man te ontwijken en zo zelf ten val komt waardoor ik ternauwer nood nog omheen kan zodat bij mij de schade beperkt blijft tot een lelijke deuk in mijn einddemper. Maar bij mijn vader is dit een ander verhaal veel schade ondanks dat we niet te hard reden 30 a 40 km per uur maar ja als je met een Harley optrekt / doortrekt in eerste of tweede versnelling lijkt het door het geluid of er heel wat gebeurt. Maar om een lang verhaal kort te maken omdat deze man bewust de weg is opgelopen om mijn vader bewust ten val te brengen wordt hij veroordeelt .Gelukkig hebben we een getuige die ook tegenover de Politie heeft bevestigd dat wij echt niet te hard reden . Ja Ja je hebt echt zieke !! mensen op deze wereld. Dus zo is in een notendop het verhaal er zijn natuurlijk nog meer details maar dan zit ik tot morgen ochtend nog te typen

• heavymetal13

Shit man, je probeert met een hoop dingen rekening te houden maar dat je in 30 km-zones belaagd wordt is wel weer een nieuwe…

Maar het voornaamste is dat jij en je pa het er goed vanaf hebben gebracht, motoren en onderdelen kun je vervangen….

Sterkte en ik hoop dat alles gauw geregeld is en jullie weer de weg op kunnen,

CU soon

• MissTaken

Hi Marco;

Damn! Als de politie dan toch bezig is met poging tot doodslag kunnen ze die knakker maar beter even naar het PieterBaan centrum brengen… voor een weekje of twee, drie o.i.d… misschien vier…

Sterkte en beterschap voor je vader toegewenst; Hopenlijk is 'tie weer snel mobiel op twee wielen.

Groetjes Miss.