Goedemorgen All,
effe een vraagje , ik heb een 2e tankset gekocht helemaal strak laten maken en een mooie special paint erop laten zetten om mijn fatboy zo naar mijn eigen smaak te maken, echt super allemaal nu ik de spullen monteer blijkt de tank die ik ooit via marktplaats gekocht heb (volgens mij een heritage tank) net effe anders te zijn dan mijn 98 fatboy orginele tank.
Zo zitten de benzinekraan en benzineleiding op een andere plek bij deze tank ( verder naar het stuur).
Dit los ik wel op want is niet zo'n probleem kwestie van slangen vernieuwen door langere .
Dit is misschien veranderd want de tank was volgens mij van een veel ouder bouwjaar dan mijn orginele set.
de ontluchting loopt ook via de tankdop terwijl bij mijn oude set er een slang tussen de tankhelften liep voor ontluchting.
tevens zijn de tankdoppen 35 mm en op mijn orginele set 40 mm .
mijn vraag is of iemand me kan zeggen voor wel type tank ik nu tankdoppen moet bestellen kan ik gewoon uitgaan van een heritage en zijn die altijd 35 mm ??
want ik moet nu dus een linker en rechter tankdop 35 mm hebben waarvan de rechter met ontluchtingsventiel ??
Op veel sites worden de tankdoppen niet op afmeting gekocht maar staat er een type waarvoor ze geschikt zouden zijn .. en ik heb geen idee welke types een 35 mm tankdop hebben.
Verder vroeg ik me af of er nog meer zaken zijn waar ik op moet letten mbt de ontluchting want is ontluchting via de rechter tank dop genoeg voor beide tankhelften ??
Bedankt (alweer ) voor jullie hulp .
gr,
Sven