Waareloze verandering. Heb ik ook kenbaar gemaakt.
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij proberen het kopen en verkopen voor iedereen zo makkelijk en leuk mogelijk te maken. We vinden het dan ook erg jammer dat u niet tevreden bent over deze nieuwe rubrieksindeling op Marktplaats.nl.. Indien u verbeterpunten heeft, dan vernemen wij deze graag. Wij zijn druk bezig Marktplaats.nl verder te ontwikkelen en luisteren zeker naar de feedback van onze gebruikers.
Momenteel werken we aan kenmerken voor o.a. de rubrieken Motoren Onderdelen.. Hierdoor wordt het zoeken en vinden van onderdelen voor motoren eenvoudiger. We begrijpen dat de huidige indeling van deze rubriek zonder kenmerken, niet optimaal is vergeleken met de oude rubrieksstructuur maar we verwachten dat de nieuwe kenmerken dit ongemak oplossen. Tevens zullen de zoekmogelijkheden worden uitgebreid
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Annemieke
Helpdesk medewerker
Dit mailtje kreeg ik terug maar klinkt weinig hoopvol. Ik heb heel duidelijk uitgelegd wat deze verslechtering inhoud maar ze snappen het denk ik niet.
Ach ik ben per slot van rekening ook geen wizkid en zal er maar aan moeten wennen.
Gr Melliw
Kreeg dit als antwoord:
Hartelijk dank voor uw bericht.
We ontvangen meerdere opmerkingen omtrent de recente wijzigingen in de groep Motoren.
De eerste fase hebben we nu achter de rug en hebben Motoren en Brommer van elkaar gescheiden.
Ik hoop dat u zich hier wel in kunt vinden?
Nu is het zo dat onderdelen niet meer per Merk in een aparte rubriek zijn weergegeven.
Dit vanwege het feit dat vele onderdelen universeel zijn. Echter is het aan de andere kant ook zo dat veel onderdelen juist niet universeel zijn.
Dit willen we als volgt oplossen, en ik hoop dat dit u kan bekoren, door het invoeren van kenmerken.
Dus per rubriek willen we het kenmerk “merk” invullen.
Hierdoor kan een zoekopdracht naar een onderdeel vervolgens gespecificeerd worden per merk. In uw geval, Harley Davidson.
Lees meer over kenmerken via onderstaande link:
http://statisch.marktplaats.nl/help/kenmerken/index.html
Ik neem uw opmerkingen uiteraard mee als suggestie. Alle suggesties die wij ontvangen voor rubriekswijzigingen en/of suggesties voor andere verbeteringen van Marktplaats.nl nemen wij serieus in overweging. Wij kunnen nu echter niet aangeven of wij uw suggestie ook daadwerkelijk gaan doorvoeren. Belangrijke wijzigingen worden altijd aangekondigd bij de Mededelingen van Marktplaats dus houd deze pagina in de gaten. Wellicht ziet u uw suggestie binnenkort terug op Marktplaats.nl.
Mededelingen van Marktplaats:
http://forum.marktplaats.nl/
Gr. Peter
Tuurlijk brengen die advertenties wel wat voor marktplaats. Wat denk je van al die banners die er in marktplaats verwerkt zitten!
Ze zijn marktplaats aan het ombouwen naar een ebay achtige structuur volgens mij. Marktplaats is een paar jaar geleden gekocht door ebay omdat ze hier geen poot aan de grond krijgen .
Maar goed, met zijn allen blijven klagen bij marktplaats helpt misschien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?