problemen met alarm

  • Corry

    Mannen,

    Dank voor alle tips hier en prive. Ik heb alle tips gisteren opgevolgd, allemaal zonder resultaat. Gisteravond laat de druppellader aangesloten hoewel ik niet verwachtte dat een lege accu het probleem zou zijn omdat die accu nog geen twee jaar oud is. Vandaag rond de middag probeerde ik het opnieuw en zowaar……er verscheen licht en ik kreeg mijn bike op contact. Vanmiddag geprobeerd te starten, maar daar was niet genoeg power voor. Vanavond kwam Bert een nieuwe accu brengen en monteren. (over service gesproken!!) en het beest start weer. Ik ben helemaal blij. Nu nog uitvinden of het probleem bij de accu lag of aan het ‘niet bijladen’ van de motor zelf. Maar dat is een probleem voor even later………..eerst weer lekker de weg op. Dank voor alle hulp!!!!, scheelt enorm als je wanhopig bent.

  • broeder jack

    sjooo …..nog blij dat ik niks doorgeknipt heb dan …

    volgend jaar doen we het gewoon over …..

    vandaag weer eentje gereden ….komp er un witte muis wout ( pliezie ) naast me gereden ……zegt doodleuk …zo gaan we niet verder ?!?!! 2 km per uur ….ik moest mijn butsmuts weer op zetten …viel nog mee dat ie niks zei over munne peuk …..gaat zun diender controleren op een gala ritje van 1 km …pfffffffffffffffffffffffffff

    om doodmoe van te worden …..maar goed gelukkkig hebben we de foto's nog …succes met je nieuwe batterij !

    groeten den broedert

  • mathieu

    kan men zonder alarm ook rijden of moet het hele systeem  afgebroken worden?