You're fuckin' chilli (Eng)

• MissTaken

Hoi;

Ik had deze al eens op mijn space geplaatst, maar ik blijf 'em leuk vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=eHNRgg3mQqA

Veel plezier er mee,

greetz miss

• dogoman

FUCKIN` GREAT is dit filmpie

daarom zeg ik nou altijd: DIE YUPPIE SCUM.

DAMN WEEKEND WARRIORS !!!

• hein

wie de (harley) schoen past trekke hem aan???? 8-)

• Jos

Jij ga er vanuit dat iedereen die in het weekend op een harley rijdt een yuppie is???

Misschien zijn er nog wel mensen die alleen maar in het weekend tijd hebben om te rijden en door de week werken.

• John

George Carlin is een bekende stand up komiek sinds de jaren zestig,tegenwoordig wordt ie alleen nog gezien als een “grumpy old man” die altijd overal commentaar op heeft.Als je toch op YouTube bent kijkt dan naar wat ouder materiaal van hem,stukken leuker…….

• Saks

shit, ik heb dit weekend ook nog gereden, zal ik maar niet meer doen dan…..

• MissTaken

Saks schreef:

>

> shit, ik heb dit weekend ook nog gereden, zal ik maar niet

> meer doen dan…..

Waarom niet? Ik heb 'der volkomen @!#$ aan als ander een minder positief idee over mij heeft. Deze houding werkt uitstekend voor mij (gni…) ;-)

Greetz Miss.

• jacq

Prachtig… Alleen echte HDers interesseert het hele internet geen ene moer… dus die vind je al helemaal niet in NL en zeker niet op dit forum.

Per saldo is een ieder die dit leest een gewone yup of probeert een imitatie van de zg “echte HDer” na te streven.

C'est simple… blij dat ik een yup ben en blij dat ik rij. Verder geen oordeel over anderen…. Blijf maar lekker in de waan…

see you

jacq

• Saks

oh,

je bedoelt die gasten die zelf een beer neerschieten als ze honger hebben? En die mobiel bellen met rooksignalen. En uiteraard steenkool in hun blok scheppen omdat benzine voor yuppen is?

Ja, dat zijn de echte!

• MissTaken

Saks schreef:

> En uiteraard steenkool in hun blok scheppen omdat benzine voor

> yuppen is?

> Ja, dat zijn de echte!

Hahaha!

Het onderwerp maakt blijkbaar nogal wat los….

Ik ben een verwend-krengetjes-yuppie en ik schep geen steenkool….->Dan worden mijn nageltjes smerig, bah! ;-)

kommaar, kommaar, kommaar, kommaarrrrr…..

mvg Miss.