ik wil mijn sportster laten taxeren wie weet waar en voor een mooie taxatie
ik hoor het graag.
Rene
Ik wil mijn taxatie verhaal delen met jullie. Mijn verzekering wou dat ik mijn motor liet taxeren, bij bergweg, mischien wel bekend bij jullie. 28000 gulden kwam eruit dus mijn premie betaalde ik over 28000, op een dag werd mijn trouwe shovel gestolen en die zelfde verzekering wilde mij maar 20000 betalen, hun motovatie, ze hadden bij vier dealers gebeld wat mijn fiets waard was en daar een gemiddelde van genomen!!!! Na heel veel vijven en zessen kreeg ik 24 duizend gulden, flikkers zijn het die verzekerings jongens!!!
Komt me bekend voor.
M'n maat zijn ultra word gestolen, taxatie fl.34.000, Verzekering gaat naar lokal dealer waar m'n maat al 2 ultra's nieuw had gekocht, volgens hem kon hij er genoeg uithalen voor fl.25.000. Verzekering betaalde dus dit bedrag uit.
Taxatie was niet uitgevoerd door een beëdigde taxateur zoals Idex en de lokal dealer bestaat niet meer.
Zelf ben ik zeer tevreden met Idex, bij schade totaal geen probleem gehad.
Moraal is dat de verzekerings jongens ervoor zijn om het schadebedrag zolaag mogelijk te krijgen, waarbij ook niet vergeten moet worden dat er heel wat fraude zaken gepleegd worden bij diefstal van Harleys
Ik heb 'm verzekerd via HD insurance en tot op heden geen problemen gehad.
Wel is het zo dat de eisen voor het op slot zetten sinds kort zijn veranderd.
Als de motor overdag wordt gestald moest men er vroeger 2 gekeurde sloten op hebben. Sinds kort is 1 slot voldoende.
Dit is toch al weer een flinke vooruitgang.
Succes en mzzl.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?