Super Rally bezoekers

• Charley

Hee stelletje Bikers,

Na thuis komst van de Super Rally in Fredericia, ( wat een leuk zooitje Harleys bij elkaar was ), vroeg ik me af hoeveel van die mafkezen er nu eigelijk bij elkaar geweest zijn.

Iemand iets gehoord of gelezen ? kan 't op de Super Rally Site Demark niet terug vinden.

'k hoor 't graag, mzzl

Charley

• E-mile

Volgens het plaatselijke suffertje (Superrally Gazette of zoiets) waren er naar schatting op de vrijdagmiddag zo'n 11.000 Harleys op het terrein. Hoeveel het totaal uiteindelijk is geworden weet ik verder niet.

• Henny

Hey Charley, ze hebben 15.500 betalende bezoekers gehad mooie hoeveelheid 2000 meer dan Bussloo.

Maar ze hadden daar in tegen verschrikkekijk massel met het weer,niemand had nu nog een reden om niet te gaan. mooie lokatie als je tent vlak stond.

En dat geklooi met betalen leg je 12 Euro neer voor 6 bier moeten ze groter geld hebben 50 euro om vervolgens 260 dk terug te krijgen tel uit je winst voor het douchen ook nog eens 2 Euro.ik wil niet flink doen maar hier was het toch beter.

En dat blijft zo Groetjes HarleyHenny

• Bas

Ach, we zijn inderdaad flink genaaid met wisselen;

wat de @!#$, het was verder toch weer super?

Ik heb zekers genoten tenminste; kan iemand zich een betere

verjaardag voorstellen dan op een superrally?

• Rob

Je wist toch dat je naar DK ging…. Daar betalen ze met Kronen. Als je naar de US vliegt wissel je toch ook dollars?

• Bas

Ja, maar als ze al een jaar van tevoren adverteren met;

betalen kan met euro's ga je dus niet wisselen!

Zit je thuis weer met die kronentroep…

Dat ze je vervolgens kronen terug geven en je naaien met de

koers / wisselgeld zeggen ze er dan natuurlijk niet bij!

• Konijn

Was in Zweden ook zo. Ga eens naar een muziekfestival, vragen ze een vermogen om binnen te komen en lig je ook in een tentje, iedereen maar klagen en volgend jaar is het weer uitverkocht. Je weet dat het gewoon een paar honderd kost als je naar de SR gaat. Dan maakt de wisselkoers ook geen drol meer uit.

Gr + wortel

• henky

Wat en gejank elke keer over dat douchen. Al kost het 2 euro., en je doucht elke dag ben je een tientje kwijt. poe poe als ik dat maar overleef.

Warm water komt thuis toch ook niet gratis uit de kraan……….

henky

• monkey

hee henky… Wat weet jij nou van douchen… Ha!

• HDforever

We mogen nog blij zijn dat er elk jaar nog mensen zijn die dit willen gaan organiseren. Met veel vrije tijd op te offeren en dan dat gezeik ook nog eens aan te horen. Ga eens 4 dagen op een camping staan is duurder!! En helemaal geen ontbijt gratis, geen live muziek en geen goedkoop bier. Nee mensen steun de organisatoren van zo'n feest!! Op dat er elk jaar nog een superrally mag komen!! En zeikerts kom eens een keer niet, hoeven we ook niet zo lang voor die koude douchen te wachten.