BENZINE-PRIJZEN

• dogoman

Beste `prikkers`,

Zijn jullie `t ook zat om die Hollywoodprijzen aan de pomp te betalen voor een litertje benzine, ga dan naar:

www.Kwartjevankokterug.NU

en teken deze virtuele petitie. Laat dit ook weten aan al je vrienden en bekenden of ze nu motor, trike of auto rijden.

Teken deze petitie. ZEGT HET VOORT !!!

• p.rospere

Ben net terug van maleisie, daar tankte ik voor nog geen 30 cent per liter, zo kan het dus ook!!

• electra_glidejos

Daar kunnen ze ook geen 1.60 per liter betalen. Dus halen waar het mogelijk is.

Slecht hebben we het niet in Nederland, maar m'n broek zakt er langzaam wel vanaf van de Haagse en Europese VOLKS- vertegenwoordigers.

Hoe hoger de prijzen des temeer kunnen de heren verbrassen aan zaken waar de burger niet vrolijker van word.

• p.rospere

Jos jij bent volgens mij nog nooit in malasie geweest, perfect land en beslist geen derde wereld land. Als je met je harley van thailand maleisie binnen rijdt denk je, ik ben in europa.

• hein

Ik ben op zoek naar info over transport van motoren. Ik neem aan dat jij hier ervaring mee hebt? Kun jij iets meer vertellen over transport per boot en/of vliegtuig? Welke maatschappij, kosten, voorwaarden, ervaringen etc…

• p.rospere

waarnaar toe???

• electra_glidejos

Klopt, maar dat wilde ik er ook niet mee zeggen.

• hein

niet naar Maleisie, wel internationaal. heb al diverse malen vergeefs contact opgenomen met Amerikaanse bedrijven die auto en motor transporten verzorgen, maar tot nu toe geen respons. ik zou willen weten wat het kost om een motor van Europa naar USA via luchtvracht en via boot en vice versa te verplaatsen

• John

mag ik vragen voor hoe lang,Hein? oh,en met welk doel?

misschien kan ik helpen

• William

Mag je mij vertellen waar dat was voor nog geen 30 cent. in Mei was de benzine ongeveer 40 cent per liter en op dit moment een kleine 60 cent. De verwachting voor August is 1 euro per liter en dat is behoorlijk veel als rekening houd dat een gemiddelde werknemer hier 200 euro per maand verdiend