Transportstand Dyna

• Teun

Hallo,

Ik heb een probleem met het in transportstand zetten van mijn Dyna (2003). Als ik eerst 2 keer druk om het alarm uit te zetten gaat dat natuurlijk goed. Daarna zet ik het contact in de midden stand en houd de flob ingedrukt. Maar nu gaat het mis. IK krijg nu maar 2 piepjes met 2 knipperlicht signalen. Dus geen 3. Daarna contact weer uit. Knop weer ingedrukt en krijg dan weer 2 piepjes met lichtsignalen. Als ik de motor beweeg gaat echter wel het alarm af. Wat doe ik fout ????

Moet het contact soms niet in de middenstand maar in de start stand??????

Wie weet raad

groet Teun

• Charley

2x kort drukken, alarm er af. Nu op contact stand zetten, flob ingedrukt houden, wachten tot hij 3x knipperd. Nu op off stand zetten en flob ingedruk houden, tot hij 3x begind te knipperen met de knipperlichten, tijdens dit piept hij twee maal, alarm gaat erop maar geen sirene. Nu staad hij op transport.

( als je ziet dat de knipprlichten gaan knipperen hoef je de flob overigens niet ingedrukt te blijven houden )

Suc6,

Charley

• peetshd

Je moet wel je contact voledig aan zetten dus je controle lampjes moeten ook gaan branden , dat zal niet de middenstand zijn van je contactslot /

• Teun

Bedankt voor jullie reacties. Het lag er inderdaad aan om het contact helemaal aan te zetten en niet in de middenstand. En ik raakte ook in de war omdat er vaak wordt gezegd dat je de tweede keer dus als je het contact moet uitzetten er alleen 3 knipperlicht signalen moeten zijn. Het blijkt nu dat er niet alleen 3 knipperlichtsignalen te zien zijn maar ook 2 piepjes. Maar goed het is opgelost. Nogmaals bedankt.

Teun