powercommander

• Richard

ik heb sindskort de power commander op mijn motor gemonteerd .

Nu heb ik alleen half cq open dempers erop en heb een map hiervoor gevonden .nu heb ik een aantal vragen over de powercommander .

# ik krijg alleen de software van mijn laptop naar het powercommander kastje als mijn motor loopt , als ik alleen het kontakt aanzet krijg ik een foutmelding , iets met 0006 ? of is het normaal dat ik dit met draaiende motor moet doen bij een hd ?

# verder de 3 knoppen op de powercommander , is dit puur om geheel handmatig af te stellen of kan ik ze ook gebruiken als ik een map erin heb gezet en de motor bv iets rijker of armer te willen zettten ? .

Ik weet nl niet als ik dit doe of hij dan mijn map compleet wist .

• Big Peter

Alle antwoorden zijn te vinden op

www.powercommander.com

Peter

• webster

Vraag voor GV

Is een Powercommander eigenlijk wel te combineren met het Direct Link-systeem???

Of passen de beide systemen totaal niet bijelkaar?

• peetshd

Als ik even zo vrij mag zijn , Derict-Link heeft de mogelijkheid om onderandere ook de branstof aan te passen , rijker of armer zetten in welk toeren gebied dan ook is geen probleem .

• gv

Webster,

De powercommander gebruikt de standaard ecm als uitgangspunt en past daarop aan. Maakt dus in principe niet uit of die ecm nu een standaard calibratie heeft of geprogrammeerd is met Directlink.

In de powercommander lijst zie je ook altijd vermeld van welke basis is uitgegaan. Voorbeeld stock ecu or stage 1 ecu.

Of ik het zou adviseren: nee. Gewoon zorgen dat de calibratie in de ecm goed is.

• peetshd

wat heeft een power commander voor zin als je met Direct link vrijwel alles kan afstellen ?power commander is toch aleen voor de brandstof ?

• peetshd

gerrit bedoel ik .

• gv

Hoi Peet,

Powercommander heeft inderdaad geen zin als je het met directlink goed afstelt.Powercommander kan brandstof en ontsteking aanpassen. Doet dit tov de data in de standaard ecm.

Vraag van webster was of de PC en directlink te combineren zijn. Dan is het antwoord ja. Echter niet te adviseren en onnodig.

• peetshd

thanks !

• webster

gv schreef:

>

>

.

>

> Vraag van webster was of de PC en directlink te combineren

> zijn. Dan is het antwoord ja. Echter niet te adviseren en

> onnodig.

Thanks Gerrit.

Heb ik nog wat, gna gna!!!

Als een Power commander alleen de brandstof en ontsteking kan aanpassen, hoe kun je dan de uitlaatklep tussen uitlaatpijp en demper (originele uitlaatsysteem 2007 up modellen )zo ‘'manipuleren’' dat hij niet meer werkt??

Moet je daar ook weer een apart ‘'tooltje’' of zoiets voor hebben?