Prijzen voor afstellen

• Dombo

Het valt mij op dat de laatste weken regelmatig discussies op dit prikbord zijn over met name de prijzen van het afstellen al dan niet op een Dynobank. Mijn dringende verzoek is om deze discussies over prijzen hier niet meer te voeren en de betreffende prikkers (zoals Marcel van Bike Hospital , GV van Vosselman en PeetsHD) zelf te mailen en buiten dit prikbord om prijsafspraken te maken.

Discussies over de techniek erachter kan natuurlijk altijd!

Dombo (jawel de beheerder van dit prikbord)

• peetshd

ik heb nog nooit een prijs genoemd , ik heb nog nooit iemand aangevallen op zijn prijs , dus als je dat bedoeld was dat een gewone vraag over de kosten en hoe die berekend worden . niks mis mee zelfs als er niet op geantwoord wordt heb ik er geen problemen mee .

• Ad

Dag Dombo,

Met alle respect hoor,maar

wat zou hieraan eigenlijk verkeerd zijn, transparantheid is toch voor iedere biker

een positieve ontwikkeling???Dombo schreef:

>

> Het valt mij op dat de laatste weken regelmatig discussies op

> dit prikbord zijn over met name de prijzen van het afstellen

> al dan niet op een Dynobank. Mijn dringende verzoek is om

> deze discussies over prijzen hier niet meer te voeren en de

> betreffende prikkers (zoals Marcel van Bike Hospital , GV van

> Vosselman en PeetsHD) zelf te mailen en buiten dit prikbord

> om prijsafspraken te maken.

> Discussies over de techniek erachter kan natuurlijk altijd!

>

> Dombo (jawel de beheerder van dit prikbord)

• Dombo

Simpel, ik wil op dit prikbord geen koehandel over afstellen, er zijn enkele prikkers die er plezier in scheppen steeds weer een vuurtje aan te wakkeren. Als ik mijn motor af wil laten stellen ga ik naar een bedrijf en vraag daar naar de prijs, bevalt die me niet ga ik naar het volgende bedrijf. Er zijn namelijke meerdere bedrijven in nederland en/of belgie dan die hier op het prikbord genoemd worden. Kortweg: Discussies over de techniek van afstellen prima! maar prijzen moet je maar rechtstreeks buiten dit prikbord om gaan vragen.

• Dombo

Peet, ik val niemand persoonlijk aan… mijn punt is dat ik hier geen koehandel wil..

• Ultra

Dombo,

Wellicht een ideetje voor een nieuw board, de “Prijsopgaafpagina.” Kan je online een beetje prijzen vergelijken. Zou zelf trouwens blind tekenen voor een standaard HD uit een recent bouwjaar, zo beroerd zal het toch niet rijden. Heb er in de BT in iedergeval nog nooit iets over teruggelezen, dat je de boel eerst voor 1000den euries moet verspijkeren om ‘m lekker te laten lopen. Daarbij, zie het vosselmanverhaal in BT, wat moet je in godesnaam met 100+ achterwielpks op je Ultra. Wil je dan gaan tractorpullen of vervoer je wellicht een olifant? Zelf vandaag genoten met m’n ‘armetierige’ 1340 evo1 carb. En mooi de enige in Apeldoorn met chromen 18" in z'n Touring. Gnah… het leven is mooi.

Greetz

• Big Peter

Hey Ultra,

Dat zijn wijze woorden, en ben het roerend

met je eens.

Gr. Peter

• John

yep,hulde……..ook namens een van die prikkers die kennelijk het vuurtje probeert op te stoken (?)

• webster

Maar wie houft het vuurtje warm dan?

Voor elk wat wils toch, de ene beurs is de andere niet!

Niet zeiken jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!